سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جریان سازی عمدی رسانه های غربی و انتقام‌گیری از مسلمانان یا اشتباه سهوی


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خانم «نبیله بکاثه» شهروند مراکشی بعد از مشاهده عکس‌های خود در برخی نشریات بین‌المللی در هفته گذشته  متعجب شد. آن چه که موجب تعجب این زن مراکشی شد  مشاهده نام خود در تصاویر منتسب به خودش بود که در رسانه‌های خارجی به چشم می‌خورد و نوشته شده بود: «این فرد حسنا آیه البواحسن ، زن جهادگرایی است که هفته گذشته در حمله به پاریس مشارکت داشت.»

نبیله بکاثه که اهل شهر بنی ملال در مرکز مراکش است، در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» اظهار داشت که ظاهرا یکی از دوستان قدیمی وی  دو عکس‌فوری او را به یک خبرنگار فروخته و شباهت وی به حسنا آیه بوالحسن  دردسرهایی برایش ایجاد کرده است.

بر اساس این گزارش، در تصاویر منتشر شده از وی این زن مسلمان مراکشی در وان حمام و نیز همراه با خانوداه‌اش مشاهده می‌شوند اما  این زن مراکشی در گفت‌و‌گو با سی ان ان اظهار داشت: «من هرگز عکسی از خود  را در وان حمام  در شبکه‌های اجتماعی پست نکرده‌ام.»

وی با نمایش برخی از عکس‌های خود به سی‌ان‌ان افزود: «به این عکس‌ها نگاه کنید. شباهت من با عامل عملیات انتحاری اندک است . هرکسی که تصاویر ما را  مقایسه کند متوجه اختلافات ما و این‌که ما هرگز شبیه به هم نیستیم، می‌شود.»

وی که در سال 1998 در سن 15 سالگی عزم فرانسه شد در توصیف دوست خود که این عمل را مرتکب شده، وی را زنی فرانسوی که اصالتا مراکشی بود نام نهاد  که البته بعد از مدتی روابط این دو سرد شده و بکاثه نیز به زادگاه خود یعنی مراکش بازگشت.

دوست این شخص نیز بعد از عملیات پاریس این تصویر را به یک خبرنگار فرانسوی فروخت و او نیز در اقدامی انتقامی چنین عملی را مرتکب شد.

نبیله بکاثه با اشاره به دردسرهای پیش آمده در این ماجرا از بهت خانواده خود و قهر برخی از خویشاوندانش به‌مجرد مشاهده تصاویر شبیه به خود اشاره کرد و گفت: «من نمی‌توانم جایی بروم.  رفتن به سر کار  را متوقف کرده‌ام و مطمئنم در صورت  مسافرت به فرانسه نیز با مشکلات زیادی مواجه می‌‌شوم.»

این خانم مراکشی بعد از جدایی از همسرش اینک با فرزندانش زندگی می‌کند .

انتهای پیام/

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تلاش رسانه های غربی برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان