سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله جنتی: عده ای کمر بسته اند خبرگان را قبضه کنند


جنتی ادامه داد: آنها کمر بسته اند خبرگان را قبضه کنند و می خواهند اکثریت یا یک اقلیت سر و زبان دار را در خبرگان داشته باشند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند.

به گزارش«انتخاب»، احمد جنتی در همایش سراسری ائمه جمعه گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر روی زمین مانده است و نباید این فریضه را دست کم بگیریم و دولت باید توجه جدی به آن داشته باشد چراکه میتواند جلوی خیلی از مسائل را با این فریضه مانند اسراف های اقتصادی بگیرد.

وی افزود: امروز ما در یک حالت جنگ روانی هستیم که یکی از راه های مقابله با آن و همچنین فرهنگ غربی امر به معروف است.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتخابات امسال با دوره های قبل تفاوت دارد و شکست خوردگان میدان سیاست کمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه کنند.

وی تاکید کرد: اهمیت انتخابات خبرگان خیلی مهتر از انتخابات مجلس است و قابل قیاس نیست زیرا با موضوع رهبری ارتباط دارد.

جنتی ادامه داد: آنها کمر بسته اند خبرگان را قبضه کنند و می خواهند اکثریت یا یک اقلیت سر و زبان دار را در خبرگان داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مساله شورای رهبری که مطرح کرده اند خیلی زشت و مضر و خلاف قانون اساسی است و من تعجب می کنم که چرا این مساله را مطرح می کنند؟!

وی ادامه داد: اگر تا الان نظام سرپا بوده است به این دلیل است که رهبری نظام یک نفر است زیرا قدرت با شورای رهبری شکسته می شود. شورای رهبری اصلا نشدنی است و کارایی و توان ندارد.

آیت الله جنتی گفت: هدف دیگر اینها تضعیف قدرت رهبری است. می خواهند قدرت مطلقه رهبری را بگیرند و قصد دارند مدت آن را کم کنند و می گویند چه کسی گفته رهبری باید مادام العمر باشد؛ ببینید چه نقشه های شوم و شیطانی دارند؛ اصلا می خواهند اختیارات رهبری را محدود کنند.

دبیر شورای نگهبان گفت: برخی از این کسانی که برای انتخابات ثبت نام کردند براساس نتیجه برخی استعلامات، مشخص شده قمار باز و مشروب خوار هستند.


ویدیو مرتبط :
آیت الله جنتی:آیت الله خزعلی گفت هر شب او را لعنت میکنم