علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آغاز ساخت بخش جدیدی از دیوار حائل در کرانه باختری


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه،  رژیم صهیونیستی از ساخت بخش جدیدی از دیوار حائل در کرانه باختری خبر داد، اقدامی که هدف اصلی آن تصرف سرزمین‌های بیشتری از فلسطینیان است.

بر این اساس جرثقیل‌های رژیم صهیونیستی حمل بلوک‌هایی به ارتفاع هشت متر در نزدیکی شهر «بیت جالا»، واقع در کرانه غربی رود اردن در استان «بیت لحم» را آغاز کردند. این در حالی است که عملیات ساخت و ساز جدید، ارتباط ساکنان فلسطینی این منطقه با باغ‌های زیتون را قطع خواهد کرد.

در همین حال «نیکلا خمیس»، شهردار «بیت جالا» از این اقدام رژیم صهیونیستی ابزار نگرانی کرده است. گفتنی است رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۲ ساخت دیوار حائل جنجالی در کرانه غربی رود اردن را با هدف تصرف بخش‌های بیشتری از اراضی فلسطین آغاز کرده است.


ویدیو مرتبط :
فلسطین:1392/09/09:صدای بیداری از کرانه باختری..-کرانه باختری