علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سئوال از وزیر کشور درباره اظهارات عجیب معاون سیاسی استاندار تهران


حسین طلا در گفتگو با خبرنگار مهر از سئوال ۱۸ نماینده تهران از وزیر کشور در خصوص اظهارات عجیب و ساختارشکنانه معاون سیاسی استاندار تهران خبر داد.

دبیر مجمع نمایندگان تهران گفت: اخیرا در جلسه شورای اداری شهرستان ری که جهت بررسی سفر رئیس‌جمهور به  این شهرستان تشکیل شده بود، آقای چاوشی معاون سیاسی استاندار اظهاراتی داشت که این سخنان وحدت‌شکن و ساختارشکنانه بوده و برخلاف مصالح نظام ایراد شده است.

طلا تصریح کرد: این‌گونه اظهارات معمولا از سوی جریانات مسئله‌دار مطرح می‌شود و در آستانه انتخابات انتساب چنین اظهاراتی از سوی مسئولان وزارتخانه‌ای که وظیفه اصلی‌شان برگزاری انتخابات است، موجب از بین رفتن وحدت خواهد شد.

وی تاکید کرد: این‌گونه اظهارات مورد قبول جامعه ولایی و متدین نیست.

دبیر مجمع نمایندگان تهران از سئوال ۱۸ نماینده تهران از وزیر کشور در خصوص اظهارات ساختارشکنانه معاون سیاسی استاندار تهران خبر داد.

گفتنی است رئیس ستاد انتخابات تهران در این سخنرانی گفته بود: امام جمعه ها تاج سر ما هستند ولی چه مسئولیت قانونی دارند؟ وظیفه اشان تذکر و نصیحت ما است. امام جمعه اگر حرفی می زند باید نظرات مردم را بیان کند نه دیدگاه شخصی خود را.

چاووشی تاکید کرد: من متاسفم که امروز عرض کنم برخی قوانین و مقررات که در کشور ما وضع می شود به واسطه فشار افرادی است که برای رسیدن برخی نامزدها به مجلس پول خرج کرده اند.

وی ادامه داد: در مجلس انتخابات مجلس خبرگان هم در مقطع حساسی قرار داریم کار این مجلس انتخاب رهبر است که ان شاء الله عمر رهبر انقلاب دراز باشد و سایه ایشان بر سر ما مستدام باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پایان تصریح کرد: اگر قاعده انتخابات را خدشه دار کنیم راه دومی وجود ندارد. درگیری و منازعه در کشور ما بدتر از سوریه رخ خواهد داد. اگر این منازعات در چارچوب انتخابات حل نشود برای هر کشوری می تواند ایجاد شود.


ویدیو مرتبط :
مهندس خبیر معاون سیاسی ، اجتماعی استاندار خوزستان