ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم بسکتبال درفک رشت برابر لاهیجان پیروز شد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که شنبه شب در سالن ورزشی شهدای لاهیجان برگزار شد ، تیم بسکتبال درفک رشت موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 63 بر 46 تیم بسکتبال شهرداری لاهیجان را شکست دهد .
در جریان این مسابقه که از آخرین دیدار هفته ششم دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ برتر گیلان برگزار شد ، تیم بسکتبال درفک رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و با برتری در این دیدار ، به یک پیروزی خارج از خانه دست یافت .
در این دیدار ابتدا دو تیم در کوارتر اول یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما در ادامه این تیم بسکتبال درفک رشت بود که بر بازی تسلط کامل یافت و اختلاف امتیازات خود را زیاد کرد و گرچه در دقایق پایانی تیم شهرداری لاهیجان توانست بازی را در اختیار بگیرد اما به دلیل اختلاف زیاد امتیاز ، تیم درفک رشت در این مسابقه به برتری رسید .
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم های بسکتبال نوآوران گلبند رشت ، درفک رشت و جوانان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی با کسب 21 در مکان های اول تا سوم قرار دارند ، شهرداری لنگرود با کسب 20 امتیاز و ستارگان صومعه سرا با کسب 18 امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم هستند .
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های نوآوران گلبند رشت ، شهرداری لاهیجان ، جوانان ملوان بندرانزلی ، درفک رشت ، جهانگستر لاهیج لاهیجان ، جوانان آرنا رشت ، توسعه پایدار کوچصفهان ، شهرداری لنگرود و ستارگان صومعه سرا حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
7285/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سومین دوره از مسابقات بسکتبال «اطلس اسپرت» در چین با حضور تیم ملی بسکتبال کشورمان