فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سخنرانی حسن عباسی در مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی در تاریخ نهم و دهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

این نشست با حضور تمامی تولید کنندگان و توزیع کنندگان نوشت افزار اسلامی ایرانی و با برنامه‌های مختلف مورخ 9 و 10 اردیبهشت در حسینیه هنر واقع در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

شروع برنامه ها پنج شنبه نهم ساعت 8 صبح است. پذیرش برای دیگر شرکت‌کنندگانی که از سایر استان‌ها شرکت می‌کنند از چهارشنبه بعدازظهر فراهم است.

در این نشست در پنج کارگاه علاوه بر برسی مسادل توزیعی و تولیدی در این زمینه به معرفی یک موسسه فعال و یک چاپخانه فعال در این حوزه پرداخته خواهد شد. همچنین در بخش دیگری از این نشست حسن عباسی کارشناس ارشد مسائل فرهنگی نیز برای شرکت‌کنندگان در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

نشست مجمع نوشت افزار ابرانی اسلامی در حسینیه واقع در خیابان انقلاب، خیابان 16 آذر، نبش نصرت، پلاک 60 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
سومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی