سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامسونگ در تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۶ خود هاب ویژه ابزارهای مبتنی بر اینترنت اشیا تعبیه می کند


سامسونگ در تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۶ خود هاب ویژه ابزارهای مبتنی بر اینترنت اشیا تعبیه می کند

از قبل مطلع بودیم که سامسونگ می خواهد قابلیت اتصال به سایر ابزارهای هوشمند مبتنی بر پلتفرم اینترنت اشیاش را به تلویزیون های هوشمند سال ۲۰۱۶ خود بیافزاید. اما حالا خبر می رسد که کره ای ها قصد دارند هاب اینترنت اشیایی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ از آن رونمایی کرده بودند را در تلویزیون های SUHD جدیدشان تعبیه کنند.

در این صورت می توان از طریق تلویزیون های آتی هوشمند سامسونگ تمام ابزارهای هوشمند مبتنی بر پلتفرم اینترنت اشیای این برند را کنترل کرد. این ارتباط می تواند شامل هرنوع سنسوری در محل زندگی شما باشد. از جمله حسگرهای به کار رفته در دوربین های مدار بسته، سنسورهای حرارتی و نوری، سنسورهای مربوط به تهویه مطبوع و. . .

با این حال اعلام شده که چنین قابلیتی فعلاً فقط در بعضی مناطق دنیا در دسترس خواهد بود و در سایر مناطق نیز با بالا رفتن میزان استفاده از گجت های مرتبط به مبحث اینترنت اشیا ویژگی مذکور رفته رفته در دسترس قرار خواهد گرفت.

تا به امروز بیش از ۲۰۰ ابزار مختلف با پلتفرم اینترنت اشیا برند کره ای مورد بحث سازگار شده اند، پس انتخاب های کاربران بر حسب نیازهایشان می تواند بسیار متنوع باشد. سامسونگ هنوز در خصوص محصولات جدیدی که قرار است در آینده از این پلتفرم پشتیبانی به عمل آورند حرفی به میان نیاورده و باید تا شروع سال جدید و آغاز نمایشگاه CES 2016 و معرفی نسل تازه تلویزیون های SUHD شرکت مذکور منتظر ماند و دید آنها قصد دارند با چه قابلیت های جدیدی ما را شگفت زده کنند.

منبع: engadget

برچسب‌ها:SUHDاینترنت اشیاتلوزیون هوشمند سامسونگهاب اینترنت

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تلویزیون هوشمند بسیار باریک و مبتنی بر اندروید سونی