فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شمال و کیش را در عید دوست دارم/ من و پدرم سال ۹۴را ویژه‌تر دوست داریم


خبرگزاری فارس_گروه سینما و تئاتر: همواره مخاطبین عام علاقه دارند بدانند که هنرمندان چهره و یا شناخته شده چقدر به آداب رسوم مرسوم پایبند هستند از این رو با برخی از بازیگران گفت‌وگویی کوتاه داشتیم . در این گفت‌وگو با نیکی مظفری گپی زدیم که به شرح ذیل آمده است.

- شما جزو بازیگران جوانی هستید که به تازگی برای مردم کمی شناخته شده‌اید البته به واسطه پدرتان مجید مظفری پیش از این با فضای سینما و ارتباط مخاطب با یک هنرمند آشنا شده‌اید. به دلیل اینکه با توجه به تعداد کارهایی که انجام داده‌اید تا حدودی مخاطبان شما را شناخته‌اند، شاید بد نباشد که کمی راجع به سلایق شما و نوع نگاهتان نسبت به اجرای آداب و رسوم مربوط به عید نوروز که شما انجام می‌دهید آشنا شوم.

 

مظفری: ما تقریباً تمام آداب و رسوم و مراسم مربوط به سال نو را انجام می‌دهیم مثلاً امسال از خانه تکانی تا چیدن سفره هفت‌سین برای تحویل سال نو همه را انجام دادیم اما نکته مهم برای ما این است که به همراه خانواده‌مان همه هنگام تحویل سال جدید در کنار هم باشیم. البته از سبزی‌پلو با ماهی نیز که جزو غذاهای مرسوم شب عید است باید یاد کنم و بگویم که ما هم این غذا را در اولین روز عید درست می‌کنیم. شاید باورتان نشود اما خودم برای خانه‌‌تکانی دست به کار می‌شوم و آنقدر حساسیت به خرج می‌دهم که در برخی از روزها به دلیل کار زیاد بدن‌درد می‌گرفتم اما احساس و انرژی که برای نو شدن سال جدید در ما وجود دارد، تمام این خستگی‌ها را از یادمان می‌برد.

- آیا با توجه به اینکه شما هم مشغول به کار شده‌اید همچنان در ایام نوروز از خانواده عیدی می‌گیرید یا روال تغییر کرده و شما به آنها عیدی می‌دهید؟

مظفری:البته هم سعی می‌کنم عیدی بدهم و هم عیدی بگیرم نباید نگاهمان این باشد که عیدی فقط می‌تواند یک مسئله مادی باشد. یک شیرینی و یک شاخه گل هم می‌تواند به عنوان یک عیدی محسوب شود.

- به نظرم سال 94 برای نیکی مظفری باید سال ویژه‌ای بوده باشد چرا که اولین فیلم سینمایی خود را بازی کردید.

مظفری: من و پدرم سال 94 را به دلایلی دوست داریم. واقعاً همینطور است سال 94 را بسیار دوست داشتم چون همانطور که گفتید اولین فیلم جدی سینمایی خود را بازی کردم. این فیلم نتیجه قابل قبولی در جشنواره داشت که خودش نکته مهمی است.  «نقطه کور» به کارگردانی مهدی گلستانه فیلمی بود که برایم تجربه‌های خوبی را به همراه داشت. البته واقعاً اتفاق‌های خوبی هم برای پدرم «مجید مظفری» رخ داد که مرا بسیار خوشحال کرد. مانند بزرگداشتی که برایش در جشنواره فیلم «یاس» گرفته شد و اینکه بعد از 13 سال وارد سینما شد و در فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو» به کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرد.

 

- برای سال 95، چه برنامه‌ریزی کرده‌اید؟

مظفری: در تلاش هستم که روند کاریم را در سال جدید ارتقا دهم و امیدوارم اتفاق‌های خوبی در انتظارم باشد. البته باید بگویم که برنامه‌ریزی‌هایی که برای زندگیم انجام می‌دهم مربوط به زمان خاص و ویژه‌ای نیست بلکه سعی می‌کنم از لحظه لحظه زندگیم استفاده کنم و با انرژی مثبت به مسیرم ادامه دهم. البته وقتی می‌پذیریم که زندگی لحظات غم و شادی را در کنار هم دارد با آرامش بیشتری به مسیر خود ادامه می‌دهیم. این بسیار مهم است که لحظه‌های خوب و پرانرژی را در زندگیمان پررنگ کنیم.

- برای مسافرت چه برنامه‌ریزی کردید؟

مظفری: اصولاً نقطه هدفمان برای مسافرت شمال است ولی در ایام نوروز جاهایی که در ایران می‌تواند برای سفر مناسب باشد، شمال و کیش است.

- در سال جدید چه آرزویی برای اهالی سینما می‌کنید؟

مظفری: امیدوارم در حوزه فرهنگ و سینما هر فردی در حیطه‌ای که مشغول به کار است موفقیت‌های زیادی را در سال جاری تجربه کند. از ته دل برای آنها برکت و آرامش طلب می‌کنم. امیدوارم تمام اهالی سینما پرکار باشند و طعم بیکاری را نچشند.

- برای مردم چه آرزویی می‌کنید؟

مظفری: سلامتی مهمترین نکته‌ای است که می‌توان برای افرادی که دوستش داریم از خدا طلب کنیم.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
دوست دارم-محسن یگانه-ویژه عید نوروز94(ساخت خودم)