سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Just Cause 3 اعلام شد


حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Just Cause 3 اعلام شد

هم زمان که بازی Just Cause 3 برای عرضه عمومی آماده می‌شود، استودیو توسعه دهنده آن، Avalanche، حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی نسخه PC را اعلام کرد.

شهر سخت افزار/ هم زمان که بازی Just Cause 3 برای عرضه عمومی آماده می‌شود، استودیو توسعه دهنده آن، Avalanche، حداقل سیستم مورد نیاز و پیشنهادی نسخه PC را اعلام کرد.

اگر در نظر دارید تا این بازی را بر روی کنسول Xbox One و یا PlayStattion 4 تجربه کنید، به وضوح سیستم مورد نیاز و یا پیشنهادی اهمیتی نخواهد داشت و طبق معمول، بهترین تجربه ممکن را خواهید داشت. اما در آن سو، اگر جزو گیمرهای پلتفرم PC هستید و خواهان بهترین تجربه ممکن در طول گیم پلی این بازی هستید، پیشنهاد می‌شود که ادامه مطلب را از دست ندهید.
احتمالاً بد نباشد که بدانید Just Cause 3 مبتنی بر‌‌ همان موتور بازی بکار رفته در Mad Max است که به ادعای گیمر‌ها، بسیار زیبا و بهینه است. استودیو Avalanche تاکنون در پلتفرم PC عملکرد خوبی داشته و دلیلی وجود ندارد که Just Cause 3 نیز مطلوب نباشد.

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: نگارش 64 بیتی Vista SP2، Win 7 SP1، Win 8. 1
پردازنده: Core i5-2500K اینتل و یا AMD Phenom II X6 1075T
حافظه رم: 6 گیگابایت
کارت گرافیک: GeForce GTX 670 یا Radeon HD 7870 با 2 گیگابایت حافظه ویدئویی
سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل: نگارش 64 بیتی Vista SP2، Win 7 SP1، Win 8. 1
پردازنده: Core i7-3770 یا FX-8350
حافظه رم: 8 گیگابایت
کارت گرافیک: GTX 780ا(3 گیگابایت حافظه ویدئویی) یا AMD R9 290ا(4 گیگابایت حافظه ویدئویی)
همانطور که به سادگی می‌توان متوجه شد، این بازی بجز پردازنده نسبتاً قوی، به اجزای گران قیمت و جدیدترین‌های روز برای اجرا نیاز ندارد.


ویدیو مرتبط :
سیستم مورد نیاز بازی Mad Max اعلام شد