سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: از مرتضوی شکایت خواهم کرد


نماینده مجلس: از مرتضوی شکایت خواهم کردآفتاب/ عضو کمیته تحقیق‌و‌ تفحص از سازمان تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی از مرتضوی شکایت خواهم کرد.

سید حسین دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی «آفتاب»، در خصوص آخرین اخبار از دادگاه سعید مرتضوی گفت: دادگاه روند خود را طی می‌کند اما انتظار داشتیم که دادگاه و دستگاه قضا با سرعت بیشتری به این پرونده رسیدگی کند.

به گزارش آفتاب، نماینده آبادان در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: با این حال پرونده دیگر از اختیار مجلس خارج شده است و باید منتظر حکم دادگاه باشیم. با این حال اتفاقاتی در دادگاه رخ داده است که بعد از اتمام مجلس نهم نسبت به آن واکنش نشان خواهم داد.

وی تاکید کرد: مرتضوی در جلسات رسیدگی به پرونده، تهمت و افترایی به بنده زده است که حتما عکس العملی را به دنبال خواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی از مرتضوی شکایت خواهد کرد، اظهار داشت: به محض اینکه عمر مجلس نهم به پایان رسد به صورت شخصی طرح شکایت خواهم کرد.

منبع: آفتاب


ویدیو مرتبط :
کنایه نماینده سلفی بگیر به اقدام نماینده ارومیه در مجلس در خصوص مخالفت با وزیر پیشنهادی