سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مک بوک‌های فوق نازک اپل در بهار امسال معرفی می‌شوند


مک بوک‌های فوق نازک اپل در بهار امسال معرفی می‌شوندآی تی رسان/ اپل در رویداد اخیر خود، لپ‌تاپ تازه‌ای معرفی نکرد، اما این بدین معنا نیست که اپل هیچ برنامه‌ای برای این کار نداشته باشد. بنابر گزارش‌ها، اپل قصد دارد دو مدل جدید مک‌بوک را در نیمه دوم امسال معرفی کند.

این دو مدل فوق نازک، مک‌بوک‌های 13 و 15 اینچی خواهند بود. آن‌ها ظاهری شبیه به مک‌بوک 12 اینچی فعلی خواهند داشت، اما از مک‌بوک ایر نازک‌تر هستند. هنوز معلوم نیست که آیا این دو مدل دارای پورت USB-C یا USB معمولی یا دیگر پورت‌ها خواهند بود یا خیر. همچنین معلوم نیست که آیا اپل قصد دارد که با معرفی این دو مدل،‌ مک‌بوک ایر را از رده خارج کند یا خیر.

ایسوس، دل و لنوو در حال طراحی لپ تاپ‌های فوق نازک هستند تا با این لپ‌تاپ‌ها رقابت کنند. در هر صورت به‌نظر می‌رسد که گزینه‌های زیادی برای انتخاب لپ‌تاپ پیش رو باشد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
خلاصه مراسم اپل برای معرفی اپل واچ و مک بوک