همه فکر می‌کنند مسعود فراستی یک منتقد بداخلاق است


همه فکر می‌کنند مسعود فراستی یک منتقد بداخلاق استباشگاه خبرنگاران/ آیتم «هفت‌نما» در واقع عکس‌العمل‌ها، واکنش‌ها و حواشی یک هفته که در سینما اتفاق می‌افتد را بررسی می‌کند.

محمد پیوندی مجری آیتم «هفت‌نما» و کارگردان آیتم‌های برنامه «هفت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص همکاری خود با برنامه «هفت» گفت: همه‌ ما در تلویزیون یک خانواده‌ایم، با تهیه‌کننده اول برنامه محمدحسین رضوی کار کرده بودم و تعامل با یوسف منصوری و سعید پروینی شکل گرفت. او من را به برنامه دعوت کرد و بعد از جلساتی که با بهروز افخمی داشتیم، همکاری من با این برنامه آغاز شد و تجربه کار با بهروز افخمی یک فرصت با ارزشی بود و من این فرصت را مغتنم شمردم، چون این تجربه برای من یک کلاس درس بود.

پیوندی درخصوص تجربه همکاری با بهروز افخمی اظهار داشت: بهروز افخمی هنرمند کوچکی در سینما نیست و آدم بسیار بزرگی است. آثار و کارها او را معرفی می‌کند که چه کارگردان ارزشمند و هنرمندی است. این بهترین فرصت است برای هر کسی که بخواهد با او کار کند.

وی افزود: من همیشه در ژانر اجتماعی کار کردم؛ اما برنامه «هفت» تلفیقی از ژانر اجتماعی و هنری است. نویسنده آیتم «هفت‌نما» حسین طهرانی است و بهروز افخمی روی آیتم نظارت دارد.

وی ادامه داد: همه فکر می‌کنند، مسعود فراستی یک منتقد بداخلاق و عصبانی است؛ اما من به شخصه از او نکاتی یاد گرفتم و توصیه‌‌هایی به من کرده است که هر کدامشان را در کارهایم اجرا کردم، موفق‌تر شدم.

کارگردان برنامه «ماه عسل» درخصوص آیتم «هفت‌نما» گفت: آیتم «هفت‌نما» آیینه‌ای از برنامه «هفت» است که در واقع عکس‌العمل‌ها، واکنش‌ها و حواشی یک هفته که درسینما اتفاق می‌افتد را بررسی می‌کند. شاید بهروز افخمی نقش اول آیتم «هفت‌نما» باشد؛ چون بیشتر عکس‌العمل‌ها و واکنش‌ها به اوست.

وی با اشاره به این که قرار نیست «هفت» معضلی را در سینما حل کند، عنوان کرد: هیچ برنامه‌ای قرار نیست معضلی را حل کند، کار رسانه مطرح کردن و پرداختن به موضوعات و بیان دیدگاه‌های متفاوت است. برنامه «هفت» یک مجله سینمایی است که دیدگاه‌های مختلف را مطرح می‌کند. در روزهای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برنامه به صورت زنده پخش می‌شود.

وی در پایان در خصوص اجرای آیتم «هفت‌نما» گفت: به پیشنهاد دوستان اجرای این آیتم را برعهده گرفتم. من با بسیاری از مجریان تلویزیون کار کرده‌ام. احسان علیخانی و بهروز افخمی همیشه من را تشویق می‌کردند. در مکتب برنامه «ماه عسل» و احسان علیخانی بسیار آموختم و برای اجرای این آیتم با او مشورت کردم.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
‫بازتاب -سرفصل برنامه هفت : نقد، انتقادپذیری، تحمل مسعود فراستی منتقد‬‎