سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



اشتغال دختران فارغ‌التحصیل از طریق دانشکده کارآفرینی تهران


ایسنا/ دبیر کارگروه اشتغال و کارآفرینی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: قرار است تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت امور زنان و خانواده و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی منعقد شود؛ البته این تفاهمنامه هنوز نهایی نشده و در مرحله هماهنگی و برنامه ریزی برای تفاهم نهایی هستیم.

فیروزه صابر افزود: 12 پروژه را در زمینه اشتغال و کارآفرینی به معاونت امور زنان و خانواده ارایه دادیم اما به علت محدودیت‌ها قرار شد یک پروژه برای سال جاری در اولویت قرار بگیرد. بنابراین توانمندسازی دختران فارغ التحصیل دانشگاهی را با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی مطرح و پیشنهاد کردیم که این کار از طریق دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران انجام شود.

وی با اشاره به دلیل انتخاب دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه از جهت موضوعی به کار ما نزدیک تر است و منابع علمی و دانشگاهی را در اختیار دارد؛ البته معاونت امور زنان باید دستگاه‌های ذیربط مانند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای همکاری در این طرح مجاب کند.

دبیر کارگروه اشتغال و کارآفرینی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: بخشی از این طرح فرایندی آموزشی - مشاوره‌ای است که طی آن استعدادهای خلاق شناسایی می‌شوند تا بتوانند در یک مسیرعلمی و اجرایی ایده‌های خود را تبدیل به کسب و کار جدید بکنند. دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران این فرایند را هدایت می‌کند تا دختران فارغ التحصیل دانشگاهی به عنوان نوکارآفرین بتوانند در ترویج توسعه این کار نقش جدی را ایفا کنند.

صابر در پایان با بیان اینکه طرح توانمندسازی دختران فارغ التحصیل دانشگاهی با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی به صورت آزمایشی در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اجرا می‌شود، اظهار کرد: در صورت موفقیت، این طرح آن‌را به سایر نقاط کشور تعمیم می‌دهیم البته این کار بر حسب مسائل بومی هر استان باید انجام شود.


ویدیو مرتبط :
غلام علی فارغ التحصیل دانشکده ی تعلیم و تربیه(بلخ)