سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پاسخ سونی در پشتیبانی از بازی آنلاین کراس پلتفرم


پاسخ سونی در پشتیبانی از بازی آنلاین کراس پلتفرموین فون/ اوایل ماه جاری میلادی مایکروسافت گفت که می خواهند پشتیبانی از بازی آنلاین بین اکس باکس و دیگر پلتفرم ها را، تا زمان ارائه پشتیباتی توسعه دهندگاه بازی ها، آغاز کنند. بسیاری بر این باور بودند که این یک نوع دعوت از سوی مایکروسافت از سونی به پشتیبانی از سرویس آنلاین اکس باکس لایو در شبکه پلی استیشن سونی است. سونی هم مانند بیانیه مایکروسافت بدون دادن جزییات بیشتر در توییتر به GameSpot پاسخی داده است.

سونی از سال ۲۰۰۲ میلادی تا به حال پشتیبانی از بازی کراس پلتفرم بین کامپیوتر ها و PS2 را با عناوین بسیاری مانند Final Fantasy 11 در دستور کار خود داشته است.
از مذاکره با توسعه دهندگاه علاقه مند به بازی کراس پلتفرم خوشحال می شویم.
مانند مایکروسافت سونی هم از بردن نام خاصی خود داری کرده است و باید خوشحال بود که هر دو طرف هرچند بدون دادن جزییات بیشتر، تمایل خود را به این ایده نشان داده اند.

نظر شما چیست؟آیا دوست دارید تا با دوستانی که دستگاه سونی را دارند آنلاین بازی کنید؟



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
پشتیبانی پلتفرم اندروید ور 4.4 از iOS