سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حدادعادل: داوطلبان جدیدالورود در لیست نهایی اصولگرایان حضور نخواهند داشت


حدادعادل: داوطلبان جدیدالورود در لیست نهایی اصولگرایان حضور نخواهند داشتباشگاه خبرنگاران/ سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: داوطلبان جدیدالورود در لیست نهایی این جریان حضور نخواهند داشت.

غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان درباره برگزاری جلسه‌ای با حضور داوطلبان جدیدالورود جریان اصولگرا اظهار داشت: در بین داوطلبان نمایندگی مجلس در تهران که اصولگرا هستند، چهره‌هایی بودند که ما شناخت کافی نسبت به آن‌ها نداشتیم لذا برای آنکه انتخاب ما دقیق تر باشد بر اساس اطلاعات اولیه از عده‌ای دعوت کردیم و در یک جلسه مسائل مطرح شد.

حدادعادل افزود: این نشست در تنظیم فهرست نهایی ما موثر بوده و به انتخاب بهتر در جریان اصولگرا کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این افراد به لیست 30 نفره تهران اضافه خواهند شد، تصریح کرد: داوطلبان جدیدالورود در لیست نهایی اصولگرایان حضور نخواهند داشت اما ما هنوز انتخاب خود را نهایی نکرده‌ایم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اعلام اسامی نهایی داوطلبان مجلس نهم