نمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویر


در لحظه ای تکان دهنده راننده ای که قصد انجام دادن حرکات نمایشی با خودروی BMW خود داشت در حادثه ای تکان دهنده از مسیر خارج و سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ،مردی که تلاش می کرد با ثبت تصاویر و فیلم، کلیپی جالب از رانندگی خود حین انجام حرکات نمایشی را ثبت کند در بین مسیر کوهستانی در جاده های وهستانی آلاباما از کنترل خارج و به صورت معجزه آسا پس ازسقوط خودرو به دامنه کوه نجات یافت.

نمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویر

این راننده که به همراه تیم فیلمبرداری در حال انجام حکات نمایش بود حین دریفت کردن در مسیر مارپیچی کوهستان از کنترل خارج وبه قسمت پایین کوه سقوط کرد.

نمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویرنمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویرنمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویرنمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویرنمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویرنمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویرنمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویرنمایش مهارت رانندگی به قیمت نابودی خودرو تمام شد+ تصاویر

وی که به صورت معجزه آسا از مرگ حتمی نجات یافت از نابود شدن خودروی خود بسیار اندوهگین شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اولین رانندگی سوناتا قیمت خودرو هیوندا ماشین مشخصات عکس