سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



نظرتان درباره ازدواج مجدد چیست؟


نظرتان درباره ازدواج مجدد چیست؟خراسان/ دخترى 25 ساله و معلم هستم.2 سال پیش هنگامى که خیلی خجالتی بودم با مردى عقد کردم که مادرش پیوسته تهمت هاى ناروا به من می زد و من بعد از اثبات بی گناهی خود و بی اساس بودن ادعاهاى آن ها، بسیار از آن مرد و مادرش متنفر شدم و طلاق گرفتم. نظرتان درباره ازدواج مجدد چیست؟ لطفا راهنمایی ام کنید.
سرکار خانم درباره موردی که مطرح کردید به نکاتی که در ادامه مطرح می شود، توجه کنید.
خجالتی بودن تان را حل کنید
در ابتدا و برای مدتی روی ویژگی  های منفی مثل خجالتی بودن یا اعتماد به نفس پایین و ... کار کنید و خودتان را ارتقا و رشد دهید. همچنین در کلاس  های آموزشی مشاوره و جلسات مشاوره گروهی شرکت کنید تا بتوانید به فردی تاثیر گذار در زندگی تبدیل شوید.
به زندگی تان معنا بدهید
خوشبختانه توانسته اید اتهام  های وارد شده را اثبات کنید؛ ولی اگر تحت تاثیر آن  ها قرار دارید و خودتان را به دلیل اتفاقات گذشته ناراحت می کنید با یک فرد مورد اعتماد درباره آن  ها صحبت کنید. آن  ها و حضور بیمارگونه شان را کنار بگذارید و به فعالیت  های موثر و شاد مثل ورزش و فعالیت  های اجتماعی بپردازید. مطالعه و ادامه تحصیل و معنایی جدید در زندگی را جست و جو کنید.
اشتباهات قبلی را تکرار نکنید
این که جدا شده اید چیزی از ارزش  های شما به عنوان یک فرد فرهنگی نمی کاهد. این که دچار ترس از ازدواج هستیدبه این دلیل است که هم تحت تاثیر شرایط ازدواج قبلی قرار دارید و هم نگرانی  های دیگری از دیگران به گوش تان می رسد که لازم است به این نکته مهم توجه کنید که این دفعه حتما باید شناخت کامل از فردی که شرایط ازدواج با او برایتان پیش می آید داشته باشید. نکاتی نظیر شباهت فرهنگی، اجتماعی و باور ها و شرایط خانواده و همچنین آشنایی با ویژگی  های شخصیتی و روانی فرد مورد نظر در موقعیت  های متفاوت، لازم است که مورد توجه جدی قرار گیرد. از ازدواج به دلایل تک بعدی و احساسی یا با فشار خانواده که این فرد مناسب است یا شنیدن این جمله که شما اگر با این فرد ازدواج نکنید فرصت  ها را از دست می دهید، بپرهیزید. از خانواده و نظراتشان استفاده کنید؛ اما خودتان دقت کامل بکنید که فرد مورد نظر مناسب باشد. همچنین بدانید هیچ فرد کامل یا عالی وجود ندارد. مهم، تناسب او با شماست که با نداشتن عجله و دقت و زمان، قادر به استدلال منطقی و انتخاب مناسب ترین فرد هستید. برای شما بهتر خواهد بود با فردی ازدواج کنید که ایشان هم وضعیت مشابه شما را داشته و به دلیل قابل قبول از همسر خود جدا شده باشد نه این که در ازدواج قبلی آسیب شدیدی دیده باشد. با خانواده و به روش معقول با شما آشنا شود که این کا رموجب می شود شما را در خانواده بپذیرند. داشتن فرزند از ازدواج قبلی ایشان می تواند مشکلاتی داشته باشد که اگر وقت فراوان بگذارید و ببینید که رابطه  ها در شرایط دارای حرمت، برابری و عدالت و بدون وابستگی  های افراطی بنا می شود و آن فرزند در سنین زیر 6 سال باشد، نگران کننده نیست منوط به این که خودتان بپذیرید.


منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
ازدواج مجدد (بخش۱)