سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازگشت رسمی سوزوکی به ایران، قیمت احتمالی سوزوکی سوئیفت و سوزوکی دیزایر


بازگشت رسمی سوزوکی به ایران، قیمت احتمالی سوزوکی سوئیفت و سوزوکی دیزایر

سوزوکی کمپانی عجیبی است، از مهندسی توانمندی برخوردار است و موتورسیکلت های خارق العاده ای می سازد اما در ساخت خودرو هیچ محصول پرچمدار و فوق العاده ای را عرضه نمی کند و در نگاه بسیاری علاقه مندان جهان صنعت یک شرکت نه چندان مطرح محسوب می شود.

به هرحال این کمپانی در بیانیه ای از قصد خود برای بازگشت به بازار ایران خبر داده است. همکاری این شرکت با ایران خودرو سابقه ای چند ساله دارد که شامل واردات 1000 دستگاهی سوزوکی کیزاشی و مونتاژ و تولید بلند مدت سوزوکی ویتارا می شود.

SUZUKI-2

در اواخر تابستان که خبر مذاکرات ایران خودرو با سوزوکی داغ شده بود، ایران خودرو از عرضه مدل های هاچ بک و سدان کوچک سوئیفت و دیزایر با قیمتی در حدود 80 میلیون تومان در اوایل سال 95 خبر داد.

SUZUKI-3

هرچند چنین قیمتی مسلما برای یک هاچ بک و سدان اقتصادی با موتور 1200 سی سی، 94 اسب بخاری فوق العاده بالا به نظر می رسد و بعید است عرضه پرشمار این مدل ها ممکن باشد.

SUZUKI-5

با این حال سوزوکی یکی از موفق ترین خودروسازان در بازار سخت و اقتصادی هند به شمار می آید و چند مدل ارزان قیمت را برای این بازار عرضه می کند که در صورت فروش در ایران ممکن است کمتر از 40 میلیون تومان قیمت داشته باشند.

SUZUKI-4

در مدل های گران قیمت نیز ممکن است در آینده شاهد تولید نسل جدید و به روز شده ویتارا باشیم، اما مسلما شادترین افراد از بازگشت سوزوکی به ایران، مالکین فعلی کیزارشی هستند که در یکی دو سال اخیر با نگرانی هایی در مورد تامین قطعات یدکی و بازار فروش دست دوم خودروهایشان مواجه شده بودند.

SUZUKI-6

سوزوکی آلتو با موتور سه سیلندر 0.6 و 0.9 لیتری و حدود 68 اسب بخار قدرت که تنها برای استفاده درون شهری و جایگزین شدن با خودرویی مانند پراید مناسب است.

برچسب‌ها:ایران خودروبازار ایرانحمل و نقلخودروسوزوکیسوزوکی آلتوسوزوکی دیزایرسوزوکی سوئیفتسوزوکی کیزاشیسوزوکی ویتارا

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
تقلید صدای موتور سوزوکی اکبر سوزوکی