سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس پلیس راهور:زائران برای خروج از کشور، استان خوزستان را انتخاب کنند


سردار تقی مهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: مرز شلمچه، زیرساخت بهتری نسبت به مهران و چزابه دارد و زائران، مرز شلمچه در خوزستان را برای تردد انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته، وضعیت تردد در استان ایلام و خوزستان و محور شلمچه و چزابه از ترافیک سنگینی به ویژه در مسیر پیاده و سوار شدن زائران به اتوبوس تا پایانه مرزی برخوردار بوده است؛ از سوی دیگر روز گذشته - جمعه- تردد در مرز چزابه نسبت به شلمچه تقریبا افزایش یک و نیم برابری یافته است.
مهری ادامه داد: وضعیت تردد در مسیر استان ایلام به مهران نسبت به روزهای عادی سنگین شده است اما به دلیل اینکه جاده ایلام به مهران دو طرفه و کوهستانی است، حجم ترافیک بیشتر شده و خروج زائران نیز نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است.
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین در محور مهران، به زئران توصیه کرد تا نسبت به رعایت قوانین و مقررات توجه داشته باشند و رانندگان وسیله نقلیه شخصی هم خودروهای خود را در پارکینگ های توصیه شده توسط پلیس، پارک کنند.
مهری افزود: افرادی که به عنوان زائر و مسافر به استان ایلام و خوزستان سفر می کنند باید مدارک کامل از جمله گذرنامه و ویزا همراه داشته باشند و چنانچه قصد دارند ارز، همراه ببرند، حتما آن را قبل از سفر به استان های ایلام و خوزستان ارز تهیه کنند چرا که رفت و آمد در معابر برای گرفتن این تسهیلات، سنگین است.
رئیس پلیس راهور ناجا از رانندگان خواست تا نسبت به رعایت سرعت مطمئنه دقت لازم داشته باشند و از سبقت بیجا پرهیز کنند.
مهری با ابراز تاسف از وقوع تصادف خودروهای عمومی و شخصی در برخی از محورها، تاکید کرد: رانندگان باید مدارک لازم مثل گواهی نامه، کارت خودرو، معاینه فنی،بیمه نامه و هر گونه مدارک مورد نیاز را همراه خود داشته باشند.
وی اضافه کرد: رانندگان در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران نسبت به رعایت قوانین دقت بیشتری داشته باشند چرا که رعایت قوانین سبب تسهیل در رفت و آمد می شود.
این مقام انتظامی با بیان اینکه روز گذشته - جمعه - عدم رعایت قوانین و مقررات سبب توقف در برخی محورها شد، گفت: طبق آمار ارایه شده در این روز در محور استان ایلام یک فقره ،در خوزستان چهار فقره و در کرمانشاه یک فقره تصادف منجر به فوت داتشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به دلیل افزایش تعداد ترددها افزایش داشته است.
سال گذشته در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر عزادار برای شرکت در آیین های سوگواری و زیارت عتبات عالیات به کشور عراق سفر کردند که پیش بینی می شود، این شمار در اربعین امسال تا 2 میلیون تن افزایش یابد.
اجتمام(3)9105**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان