سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محقق: شکست‌خوردگان انتخابات پشت صحنه تظاهرات روز گذشته کابل بودند + فیلم


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمد محقق» معاون دوم عبدالله عبدالله رئیس‌اجرایی حکومت وحدت ملی و رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان در ارگ ریاست‌جمهوری این کشور میان نماینگان معترض حکومت اعلام کرد: اعتراضات مردم در کابل از سوی کسانی راه‌اندازی شده که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته شکست خورده‌اند.

وی گفت: خواسته‌های معترضان در برابر ارگ ریاست‌جمهوری افغانستان مشروع نبوده و به همین دلیل از این اقدام حمایت نمی‌کند.

محقق تأکید کرد: تجمع هزاره‌ها در برابر ارگ و سردادن شعار علیه «محمد اشرف‌غنی» رئیس‌جمهور حکومت وحدت ملی مشروع نبوده است.

معاون دوم رئیس‌اجرایی افغانستان افزود: برخی خون قربانیان را بهانه و مردم را فریب داده و این اعتراضات را راه‌اندازی  کرده‌اند.

در ادامه فیلم کامل سخنان محمدمحقق معاون دوم رئیس‌اجرایی حکومت وحدت ملی و رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان را ملاحظه می‌کنید:


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه فیلم گذشته