خواننده معروف انگلیسی در یک فیلم بازی می‌کند


«اَدِل» خواننده انگلیسی برنده جایزه گرمی و اسکار در فیلم جدید ساخته «خاویر دولان» مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش ایسنا، «خاویر دولان» کارگردان فرانسوی - کانادایی پس از کارگردانی موزیک - ویدئو آهنگ جدید «اَدِل» با نام «سلام» حالا قصد دارد از این ستاره عرصه موسیقی به‌عنوان بازیگر در فیلم جدیدش «زندگی و مرگ جان.اف دونوان» استفاده کند.

موزیک - ویدئو «سلام» به کارگردانی «خاویر دولان» که «اَدِل» نقش‌آفرینی قابل توجهی در آن داشت در چند هفته گذشته به سرعت به صدر فهرست پرفروش‌ترین‌ تک‌آهنگ‌های آمریکا و انگلیس قرار گرفت.

این خواننده انگلیسی به‌تازگی در گفت‌وگو با یکی از کانال‌های رادیویی، گفت: مطمئنم با انتقادهایی روبه‌رو خواهم شد؛ اما دوست دارم پس از همکاری با «دولان» در یکی از فیلم‌هایش نیز بازی کنم و قطعا در یکی از فیلم‌های او خواهم بود.

در فیلم «زندگی و مرگ جان.اف دونوان» که قرار است فیلمبرداری آن از بهار سال 2016 آغاز شود، بازیگرانی مانند «جسیکا چستین» برای ایفای نقش اصلی در نظر گرفته شده‌اند و «اَدِل» نیز نقش کوتاهی را در آن بازی خواهد کرد.

«اَدِل» با انتشار دومین آلبوم استودیویی‌اش با نام «21» در سال ۲۰۱۱ به اوج شهرت رسید. این آلبوم حدود ۳۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و رکورد طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

این خواننده جوان علاوه بر کسب 10 جایزه گرمی، موفق به کسب جایزه گلدن‌گلوب و جایزه اسکار برای ترانه فیلم «اسکای‌فال» (سقوط آسمانی) نیز شده و تخمین زده می‌شود که حدود ۴۰ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش و بیش از ۵۰ میلیون نسخه از تک‌آهنگ‌هایش در سراسر جهان فروخته شده است.

آلبوم جدید «اَدِل» به نام «25» روز 20 نوامبر سال 2015 منتشر خواهد شد. تک‌آهنگ «سلام» نیز از همین آلبوم منتشر شده است.


ویدیو مرتبط :
خواننده معروف