سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



اپیدمی ابولا دیگر خطرناک نیست


اپیدمی ابولا دیگر خطرناک نیستسلامانه/ سازمان بهداشت جهانی بعد از 20 ماه وضعیت اضطراری، سرانجام اعلام کرد اپیدمی ابولا دیگر برای مردم دنیا خطرناک نیست.
 ابولا در حدود 20 ماهی که در غرب آفریقا شیوع پیدا کرده بود، حدود 11 هزار و 300 نفر را کشت. اما اکنون سازمان بهداشت جهانی می‌گوید، سفر به گینه، سیرالئون و لیبریا و داد و ستد با این 3 کشور، دیگر خطرساز نیست.
ابولا که همراه با تب و خونریزی است، از اواخر سال 2013 که در یک جنگل گینه شایع شد و کسی به آن پی نبرد، حدود 11 هزار و 300 قربانی در این 3 کشور آفریقایی گرفته است.
این بیماری در میانه‌های سال 2014 دنیا را گوش به زنگ کرد و سبب شد تا از سازمان بهداشت جهانی (آژانس سلامت سازمان ملل) به دلیل واکنش کند نسبت به شیوع این بیماری، انتقاد شود.



منبع: سلامانه


ویدیو مرتبط :
اپیدمی جدید عصبی(Gregory Petsko)