علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



میدان امام خمینی(ره) ورامین گسترش پیدا می کند


علی حیدریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز عملیات عمرانی برای گسترش اطراف میدان امام خمینی(ره) ورامین اظهار داشت: میدان امام خمینی(ره) در مرکز شهر ورامین به عنوان یکی از میادین اصلی محسوب می شود.

شهردار ورامین افزود: روزانه حجم قابل توجهی از وسائل نقلیه از میدان امام عبور کرده و به همین خاطر ضرورت اصلاح و گسترش ابن میدان مورد توجه شهرداری ورامین قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس طرحی که در حال اجرا از سوی شهرداری ورامین است، اصلاح لچکی پیاده رو و جدول گذاری معابر عمومی با جدیت دنبال می شود.

شهردار ورامین تأکید کرد: این طرح در حد فاصل بین خیابان طالقانی و خیابان شهدای شهر ورامین در حال انجام بوده و تاکنون با استقبال شهروندان و بویژه کسبه میدان امام خمینی(ره) مواجه شده است.

وی بیان داشت: قطعا با تکمیل این طرح، تردد وسائل نقلیه در میدان امام خمینی(ره) با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
قبر همسر گرامی امام خمینی (ره) در جوار ضریح امام (ره)