سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پزشك خاطی در بیمارستان ولیعصر (عج) اراك از ادامه كار منع شد


دكتر حسن طاهر احمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی مرگ یك بیمار 74 ساله در بیمارستان ولیعصر (عج) و تشكیل نشست های كارشناسی و ارزیابی تخصصی اولیه، خطای پزشك معالج محرز شد و با حذف این پزشك از كادر درمانی بیمارستان، پرونده این قصور برای پیگیری به مراجع ذیربط ارجاع شد.
وی گفت: باوجود آنكه خانواده این بیمار مراحل قانونی شكایت را طی نكرده اند اما مجموعه دانشگاه علوم پزشكی اراك به عنوان مدعی العموم رسیدگی به قصور را در برنامه قرار داده و از طریق گزارش های كمیته های مرگ و میر و حاكمیت بالینی، رسیدگی به این مهم را وطیفه خود می داند.
دكتر طاهر احمدی از مردم و خانواده این بیمار برای قصور انجام شده پزشكی در بیمارستان ولیعصر (عج) اراك عذرخواهی كرد و گفت: رعایت حقوق بیماران و شهروندان در حوزه سلامت در صدر برنامه های دانشگاه علوم پزشكی اراك است و هیچ كوتاهی پزشكی در این مجموعه قابل اغماض نیست.
اواخر فروردین ماه امسال بیمار 74 ساله ای به نام ذ - ش به دلیل شكستگی پای چپ به بیمارستان ولیعصر (عج) اراك مراجعه می كند كه بدون حضور بالینی پزشك معالج در اتاق عمل و توسط رزیدنت، به اشتباه پای راست این بیمار عمل می شود.
دانشگاه علوم پزشكی اراك در بیانیه ای نیز آورده است: این بیمار مبتلا به آلزایمر و بیماری قلبی بوده كه چند روز پس از عمل جراحی فوت كرده است.
دانشگاه علوم پزشكی اراك در كانال تلگرامی سلامت و رسانه پیامی را به نقل از رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) اراك نیز در خصوص پذیرش قصور پزشكی در این خصوص منتشر كرده است.
6013/6012/ 6075

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر