سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صفارهرندی: اجازه تکرا‌ر ‌فاجعه‌‌ نفوذ ‌۷ تیر را نمی‌دهیم


صفارهرندی: اجازه تکرا‌ر ‌فاجعه‌‌ نفوذ ‌۷ تیر را نمی‌دهیمتسنیم/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز نفوذ از جنس پیشین قابل تکرار نیست چرا که با تجربه‌ای که‌ به‌دست آوردیم راه نفوذ را بستیم،‌گفت: اجازه نمی‌دهیم فاجعه‌ای مانند ۷ تیر که از جنس نفوذ بود، شکل گیرد.

محمدحسین صفارهرندی عصر امروز در همایش نفوذ فرهنگی که در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد،‌ با بیان اینکه در ایام مبارکی که به نام ائمه معصومین امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) و ذخیره الهی صاحب زمان(عج) و حضرت ابوالفضل(ع) علم‌دار کربلا هستیم، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق داد در جمع محبین عصمت وطهارت و در این شهر ولایی حاضر شوم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: نفوذ اشکال مختلفی داشته که ضربات ناشی از آن اثرات جبران‌ناپذیری دارد و کسانی‌که اوایل انقلاب را به خاطر دارند می‌توانند تلخی عمل نفوذ را در جمهوری اسلامی درک کنند.

صفارهرندی با بیان اینکه امروز نفوذ از جنس پیشین قابل تکرار نیست چرا که با تجربه‌ای که‌ به‌دست آوردیم راه نفوذ را بستیم،‌ اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم فاجعه‌ای مانند 7 تیر که از جنس نفوذ بود، شکل گیرد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: فاجعه 7 تیر منجر به شهادت شخصیت‌های برجسته نظام که رأس آن شهید بهشتی بود، شد.

این خبر در حال تکمیل است...





منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
اجازه نفوذ نمی دهیم