سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معضل «ریش بلند» برای نظامیان صهیونیست!


معضل «ریش بلند» برای نظامیان صهیونیست!باشگاه خبرنگاران/ دستور فرماندهان ارتش صهیونیستی برای کوتاه کردن ریش های بلند، اعتراض شدید خاخام ها را به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه الیوم السابع مصر، تعداد زیادی از یهودیان متعصب در ارتش سال هاست که ریش بلند دارند و فرماندهان این امر را نادیده می گرفتند.

اما در چند سال اخیر تعدادی از سربازان لائیک ارتش نیز به بلند کردن ریش خود مبادرت کرده اند امری که قرار است از امروز سه شنبه با حساسیت و سختگیری بیشتری از سوی ارتش صهیونیستی روبرو شود.

بر اساس قوانین تعدیل شده جدید، از این پس، همه سربازانی که تمایل به ریش گذاشتن دارند باید موافقت فرماندهان صهیونیسم خود را نیز جلب کنند و تنها اجازه خاخام ارتش کافی نخواهد بود. در چنین حالتی انتظار می رود که سربازان معتقد شناخته شده یهودی به این اجازه دست یابند اما برخی خاخام ها از این فرآیند سختگیرانه خرسند نیستند.

خاخام شلومو آوینیر یکی از این افراد ادعا کرده است ریش بلند، سربازان اسرائیلی را باشکوه و شبیه جنگجویان یهودی عهد داوود نبی می کند!

خاخام آوینیر در واکنش به انتشار اخبار ضرورت کوتاه کردن ریش در رسانه های صهیونیستی گفت: اوامر نظامی مرا به یاد تصاویر دوره نازی ها انداخت که آلمانی ها یهودیان را مجبور به کوتاه کردن ریش می کردند.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ریش های بلند و مرتب، مانند یک حرفه ای ریش هایتان را مرت