ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خوش و بش فروزان با فرهاد کاظمی/ رونمایی از کاپیتان جدید راه‌آهن


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سیاه‌جامگان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس در حضور حدود 100 هوادار آغاز شد که در پایان نیمه نخست دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. این دیدار در نیمه نخست با حواشی زیر روبرو بود:

* محسن فروزان دروازه‌بان تیم راه‌آهن پیش از این به خاطر مصاحبه‌ای که علیه فرهاد کاظمی انجام داده بود و با شکایت سرمربی سیاه‌جامگان روبرو شده بود، حتی به زندان هم رفته بود پیش از آغاز این بازی با دسته‌گلی به سمت نیمکت سیاه‌جامگان رفت و با فرهاد کاظمی خوش و بش کرد. سرمربی سیاه‌جامگان نیز با دروازه‌بان راه‌آهن خوش و بش کرد و دسته گلی به وی داد به نظر می‌رسد این پایان اختلافی بود که دروازه‌بان سابق سیاه‌جامگان با سرمربی این تیم داشت.

* بهادر عبدی کاپیتان راه‌آهن به علت اخراج در هفته قبلی این تیم از این بازی محروم بود و در حالی که ابراهیم کریمی مدافع باسابقه راه‌آهن در بازی حضور داشت اما بازوبند کاپیتانی بر بازوی محسن فروزان بسته شده است.

* محمدرضا مهاجری سرمربی پدیده برای تماشای این بازی در جایگاه ویژه حاضر شد. همچنین محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان نیز از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند.

* چند تن از افرادی که عکس مرحوم ناصر حجازی را روی پیراهن خود هک کردند و با اسم یاران حجازی در ورزشگاه حاضر شدند، سعید رمضانی سرپرست سیاه‌جامگان داماد ناصر حجازی را مورد تشویق خود قرار دادند.

* پرچم بزرگی از تیم فوتبال سیاه‌جامگان در ورزشگاه در روی سکوها پهن شده است.

* اسکوربورد ورزشگاه باز هم همچون هفته‌های قبل جای میهمان و میزبان را اشتباه هک کرده است. درحالی که باید نام تیم میزبان ابتدا نوشته شود اما اسکوربرد شهر قدس نام سیاه‌جامگان را در ابتدا ذکر کرده است.

* در نیمه اول در محوطه جریمه راه‌آهن توپ با دستان ابراهیم کریمی مدافع این تیم برخورد کرد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت اما بازیکنان و کادر فنی سیاه‌جامگان نسبت به این تصمیم معترض بودند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/6IH6WG


ویدیو مرتبط :
خوش و بش حنیف و قلعه نویی و فرهاد