سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



راز محبوبیت در میان اطرافیان چیست؟


راز محبوبیت در میان اطرافیان چیست؟باشگاه خبرنگاران/ با رعایت چند نکته ساده می توان خود را در میان جمع دوستان محبوب ساخت.
امین حق وردی، روان شناس و مشاور ،اظهار داشت: همه افراد جذابیت و محبوبیت میان اطرافیان خود را دوست داشته و همواره به دنبال راه هایی برای جا کردن خود در دل دیگران هستند.
وی افزود: داشتن چهره ای مثبت به همراه لبخند و همچنین رسیدگی به وضعیت ظاهری و آراستگی خود از جمله مهم ترین راه های برقراری رابطه دوستانه و محبوبیت در میان اطرافیان است.
حق وردی در ادامه گفت: استفاده از زبان بدن و نیز ارتباط چشمی هنگام صحبت های خود با دیگران حتی نحوه راه رفتن شما در اثبات اعتماد به نفس تان به اطرافیان خود بسیار مهم است.
این روان شناس در پایان تأکید کرد: سوال کردن از طرف مقابلتان برای اثبات اینکه صحبت های دیگران برای شما اهمیت داشته و همچنین پوشیدن رنگ های روشن در برخورد با فرد، موجب افزایش اعتماد به نفس و در نتیجه جذابیت بیشتر شما خواهد شد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
محبوبیت سگ و گربه میان بازیگران و مردم عادی...