ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ویسی: استقلال تیم گردن کلفتی است و راحت امتیاز نمی دهد/ این مسابقه یک فینال حساس است


ورزش > لیگ برتر - سرمربی استقلال خوزستان گفت: تیمی که برنده این مسابقه شود، یک گام بزرگ برای قهرمانی برمی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران گفت: «بازی ما با استقلال یک فینال حساس است که تیم های بالای جدول برگزار می کنند. برنده این بازی یک گام بزرگ برای قهرمانی برمی دارد. مساوی هم می تواند راضی کننده باشد اما نه زیاد. باید جوانب را بررسی کنیم. قصد داریم سه امتیاز را بگیریم.»
او ادامه داد: «مسابقات استقلال و پرسپولیس مستقیم پخش می شود و می توان راحت بازی های این دو تیم را نگاه کرد. استقلال تیم بزرگی است و اگر بازیکنانش نباشند هم خطرناک خواهد بود. ما می دانیم که استقلال گردن کلفت است و به این راحتی امتیاز نمی دهد.»
ویسی در پایان گفت: «اگر استقلال، رحمتی و شهباززاده را ندارد ما هم طیبی و سیف اللهی را نداریم. امیدوارم در سال جدید امتیازات خوبی بگیریم.»
43 43


ویدیو مرتبط :
چه موش گردن کلفتی!