سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهردار مشهد: ‌سفیر فرانسه گفت زیبایی و نظافت شهر مشهد را از پاریس بهتر دیدم‌


شهردار مشهد: ‌سفیر فرانسه گفت زیبایی و نظافت شهر مشهد را از پاریس بهتر دیدم‌

فارس/ شهردار مشهد گفت: ‌سفیر فرانسه در سفری که همراه با هیئت اقتصادی اخیرا به شهر مشهد داشت ‌اعلام کرد ‌‌زیبایی و نظافت شهر مشهد را از پاریس بهتر دیدم.

سید‌صولت مرتضوی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، اظهار کرد: در بحث کمک و ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی، شهرداری مشهد با مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در حوزه نظافت و حمل و نقل وارد میدان شد.

وی افزود: اقدامات فراوانی توسط شهرداری مشهد در شهرهای نجف، کاظمین و پیرامون شهر سامرا انجام شد و در حوزه حمل و نقل بیش از 250 هزار مسافر را در مسافتی 100 کیلومتری ‌جا به جا کردیم.

مرتضوی با بیان اینکه بالغ بر 20 هزار نفر اسکان و اطعام در موکب‌ها صورت گرفت، بیان کرد: تمام سعی ما این بوده تا بتوانیم خدمتی شایسته را به زائران امام حسین (ع) ارائه کنیم.

شهردار مشهد با اشاره به خدمات شهرداری مشهد در ایام پایانی صفر نیز گفت: شهرداری مشهد در این ایام وظیفه ذاتی برای خدمت به زائران دارد و عمده وظایف خدمت‌رسانی به زائران به عهده شهرداری بوده همکاران ما در احداث موکب‌ها، اسکان و انتقال زائران و همچنین در رفت و روب و ساماندهی ترافیک سنگ خدمات شایسته‌ای را ارائه کردند.

مرتضوی با بیان اینکه بعد از ایام دهه پایانی صفر شهر مشهد مانند تمام روزها تمیز و آراسته بود، تصریح کرد: سفیر فرانسه در سفری که همراه با هیئت اقتصادی اخیرا به شهر مشهد داشت ‌در جلسه‌ای که با حضور برخی از مسئولان برگزار شد اعلام کرد که من زیبایی و نظافت شهر مشهد را از پاریس بهتر دیدم.

شهردار مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشتار شیعیان در نیجریه، گفت: اقدام نیجریه حماقتی است که با حمایت لابی صهیونیستی و آمریکایی انجام شده، از منظر ما و منشور ملل متحد یک نوع نسل‌کشی است که امیدواریم دولت نیجریه پاسخگو باشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ابتکار شهردار مشهد در ایجاد نماد های جالب نوروزی در خیابان های مشهد مقدس در نوروز 91