سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از برخی اظهارنظرها درباره نامه لغو عضویتم از فراکسیون رهروان ولایت چیزی نمی‌فهمم


سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون درباره نامه شورای مرکزی این فراکسیون مبنی بر درخواست لغو عضویت نقوی از فراکسیون رهروان ولایت، اظهار داشت: من به این گونه اظهارنظرها فقط لبخند می‌زنم و از این حرف‌ها چیزی نمی‌فهمم.

به گزارش فارس، صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با فارس گفت: در جلسه فردای فراکسیون رهروان ولایت، نامه برخی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون درباره لغو عضویت سیدحسین نقوی نماینده ورامین از فراکسیون رهروان ولایت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس این نامه اگر آقای نقوی با نظرات فراکسیون همراهی کند که در شورای مرکزی فراکسیون ابقا خواهد شد اما اگر با نظرات فراکسیون همراهی نکند، باید تصمیم به خروج از فراکسیون رهروان ولایت بگیرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رهروان ولایت