ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیکان مقابل ماشین سازی متوقف شد/ شکست فجرسپاسی و خونه به خونه


پیکان مقابل ماشین سازی متوقف شد/ شکست فجرسپاسی و خونه به خونهمهر/ هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ یک فوتبال باشگاه‌های ایران با توقف پیکان تهران و شکست فجرسپاسی شیراز و خونه به خونه برابر حریفان همراه شد.
هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ یک فوتبال باشگاه‌های ایران عصر روز یکشنبه برگزار شد که در یکی از مهمترین دیدارها تیم صدرنشین پیکان در زمین ماشین سازی تبریز یک بر یک متوقف شد.
پیکان در دقیقه ۳۰ با گل مجتبی شیری از حریف خود پیش افتاد اما در دقیقه ۴۰ محسن دلیر گل تساوی را به ثمر رساند. پیکان با وجود این تساوی همچنان با ۵۲ امتیاز صدرنشین لیک یک است.
تیم فجرسپاسی هم در زمین گیتی پسند شکست سنگین ۳ بر یک را متحمل شد اما با ۴۵ امتیاز در رده دوم باقی ماند و جایگاه خود را همچنان حفظ کرد.
خونه به خونه بابل از این فرصت برخوردار بود با پیروزی در زمین مس رفسنجان به رده دوم صعود کند اما با وجود اینکه در دقیقه ۳۵ توسط محمد غلامی به گل رسیده بود از دقیقه ۷۰ با اخراج هادی شکوری تحت فشار حریف قرار گرفت و دروازه این تیم دو بار توسط مجتبی محبوب مجاز (۷۵) و احسان پیرهادی (۸۲) گشوده شد تا شکست ۲ بر یک را متحمل شود. خونه به خونه با ۴۴ امتیاز در رده سوم باقی ماند.
نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
* ماشین سازی تبریز یک - پیکان تهران یک
* نساجی مازندران یک - مس کرمان صفر
* مس رفسنجان ۲ - خونه به خونه یک
* گیتی پسند ۳ - فجرسپاسی یک
* خیبر خرم آباد یک - فولاد یزد یک
* گل گهر سیرجان ۳ - نفت آبادان یک
* پارسه ۵ - پاس صفر

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی پیکان و خونه به خونه (نود ۲۵ آبان)