سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انتشار کلیپی جنجالی از هیلاری کلینتون توسط ترامپ+ فیلم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه مبارزات انتخاباتی در آمریکا، نامزد پیشتاز جمهوریخواهان کلیپی جنجالی از نامزد پیشتاز دموکرات‌ها منتشر کرد.

رقابت‌ها و مبارزات انتخاباتی نامزدهای جایگزینی باراک اوباما در آمریکا از سوی دموکرات‌ها و جمهوریخواهان در حال پیگیری است و نامزدها بر شدت تلاش‌های خود افزوده‌اند.

در همین راستا، تاکنون جمهوریخواهان و دموکرات‌ها چندین دور مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خود را ترتیب داده‌اند و برای جلب توجه و کنار زدن رقبای خود به تاکتیک‌های متفاوتی روی آورده‌اند.

«دونالد ترامپ» که بر اساس نظرسنجی‌های سراسری در بین جمهوریخواهان، نامزد پیشتاز این حزب در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ است، یکی از چهره‌های جنجالی در زمینه حملات لفظی به رقبای خود بوده است.

او بارها به ظاهر،‌ دین و عملکرد رقبای درون حزبی خود توپیده و آنها را مورد تمسخر قرار داده است. ترامپ کار را به جایی رسانده که درباره «کارلی فیورینا» تنها نامزد زن جمهوریخواهان درباره ظاهر و قیافه‌اش اظهارنظر کرد.

نامزد پیشتاز جمهوریخواهان البته همواره با هدف قرار دادن نامزد مطرح دموکرات‌ها همواره «هیلاری کلینتون» را هم در لیست اهداف خود قرار داده است.

ترامپ در تازه‌ترین اقدام ویدئویی از وزیر خارجه سابق و همسر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا منتشر کرد و از مردم این کشور خواست نگذارند او رئیس‌جمهور بعدی این کشور شود.

این کلیپ را ببینید

در این کلیپ می‌بینید که تصاویری از خنده و قهقهه هیلاری کلینتون آمده در حالی که در پس زمینه آن کنسولگری آمریکا در بنغازی در حال سوختن است. اشاره ترامپ به حمله ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۲ به این کنسولگری بود که در نتیجه آن ۴ آمریکایی از جمله سفیر واشنگتن در لیبی کشته شد.

جمهوریخواهان بارها با اشاره به این حمله، هیلاری کلینتون را به کوتاهی در زمینه تامین امنیت این کنسولگری و همچنین تلاش برای پنهان کردن واقعیت درباره حمله به کنسولگری بنغازی متهم کرده‌اند؛‌ اتهامی که وزیر خارجه سابق آمریکا آن را همواره رد کرده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
هیلاری کلینتون در پارتی!