ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هاشمی: همه‌گونه همکاری با رشته‌های المپیکی داریم/ فضای المپیکی یعنی حضور در مسابقات و برگزاری اردوها


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در حاشیه ملاقاتش از منصور پورحیدری اظهار داشت: وقتی شنیدم یکی از بزرگان فوتبال ما که در رده‌های مختلف مربی‌گری کرده و بازیکن بوده است در بیمارستان بستری شده است، ناراحت شدم او افتخارات زیادی برای کشورمان کسب کرده است امروز هم حضور پیدا کردم تا از نزدیک جویای احوال او باشم. با خانم شجاعی همسر او صحبت کردم اما خود پورحیدری خواب بود و به همین دلیل نتوانستم صحبت کنم.

وی ادامه داد: خوشبختانه نسبت به دیروز وضعیت هوشیاری او بهتر شده است و تحت نظر پزشکان است. مردم هم برای این پیشکسوت ورزش کشور دعا کنند که هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اینکه سرپرست کاروان اعزامی چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: به زودی این اتفاق می‌افتد در جلسه هیأت اجرایی مطرح می‌شود و مشکلی برای انتخاب سرپرست وجود ندارد.

هاشمی در مورد اینکه حبیب کاشانی گفته است فضای کشور هنوز المپیکی نشده است، گفت: فضای المپیک یعنی اینکه اردوها برگزار شود و ورزشکاران به مسابقات کسب سهمیه بروند که این موضوع اتفاق می‌افتد. اگر منظور از فضای المپیک بحث رسانه‌ای است این دیگر دست ما نیست. خوشبختانه هر چه نزدیک‌تر می‌شویم هم رسانه ملی و هم سایر رسانه‌ها خبرهای المپیک را مطرح می‌کنند.

بر اساس سیاست‌گذاری همه گونه همکاری با رشته‌های المپیکی از جمله فوتبال برای کسب سهمیه می‌شود. مرحله اول کسب سهمیه است و بعد از آن حضور در المپیک را داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت مصدومیت بهداد سلیمی گفت: شخصاً و روزانه وضعیت او را پیگیری می‌کنم از لحظه‌ای هم که مصدومیت برای وی اتفاق افتاد در اردو حضور پیدا کردیم و با پزشکان معالج و بازتوانی او صحبت کردم. شرایط خوب است و دعا می‌کنیم که تمرینات خود را هر چه سریع‌تر زیرنظر پزشکان آغاز کند.

وی در مورد بحث دوپینگ عنوان کرد: دوپینگ در حوزه نادو است و کمیته ملی المپیک نقشی در آموزش و کنترل آن ندارد اما خود ما هم تأکید داریم که ورزشکاران کار اشتباهی نکنند و اطلاعات لازم به آنها داده شود. البته خود آنها از این موارد با اطلاعند و امیدواریم مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/V3NRG3


ویدیو مرتبط :
معرفی رشته ورزشی رزمی مفرح و المپیکی تکواندو