سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استخدام ۲۰ هزار کارمند در جهاد کشاورزی تا دو سال آینده/کاهش تعداد کارمندان از ۱۵۰ هزار به ۶۲.۶ هزار نفر


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد علی جوادی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، امروز در نشست معاونان و مدیران وزارت جهاد کشاورزی با معاون اول رئیس جمهور گفت: در بخش منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی دو سند مطالعه شده و به سازمان مدیریت ارائه شده که امیدواریم به زودی با هماهنگی‌ صورت گرفته، تصویب شود.

وی افزود: یکی از این سندها سند توسعه و سازماندهی نیروی انسانی است که در سال 81 و قبل از ادغام دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و سازندگی 150 هزار نفر کارمند داشت و امسال به 62 هزار و 653 نفر رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: 30 هزار پست خالی در وزارتخانه داریم، در حالی که این وزارتخانه تنوع و گستردگی وظایف زیادی دارد که از دل دهستان‌ها تا مراکز خدمات مشاوره‌ای و علمی در سطح شهرها پراکنده است.

جوادی بیان داشت: از ابتدای سال 94 تا پایان سال 96 تعداد 20 هزار و 461 نفر جذب نیرو خواهیم داشت، در حالیکه تا پایان سال 94، 54 هزار نفر از ما جدا می‌شوند.

وی افزود: در راستای قانون، در سال‌های گذشته ما هزار نفر مهندس ناظر جذب شدند که 1350 نفر آنها تامین اعتبار نشدند و البته در برخی رشته‌ها مانند اقتصاد کشاورزی، صنایع غذایی و حسابداری با توجه به گستردگی وظایف بخش کشاورزی و اضافه شدن وظایف قانون تمرکز بازرگانی بخش کشاورزی در این رشته‌ها کمبود نیرو داریم که امیدواریم به زودی برطرف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به فروش ساختمان شیشه‌ای ۲۰ طبقه وزارت جهاد کشاورزی گفت: درباره ساختمان وزارت جهاد ظلمی به ما شد که بنا بر آن معاونان و سازمان‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی در 14 نقطه از استان تهران و حتی البرز پراکنده‌اند و برای برگزاری یک جلسه با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

وی افزود: با حمایت دولت، مصوبه‌ای در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت تا با فروش ساختمان‌ها و تجهیز ساختمان جدید بتوانند مشکل خود را حل کنند که البته در این راستا با دستور وزیر جهاد کشاورزی ساخت و بهره‌برداری از این ساختمان به صورت همزمان آغاز شده است.

جوادی تصریح کرد: از 82 هزار متر مربع 28 هزار متر مربع تاکنون به بهره‌برداری رسیده است و 3 معاونت هم در این ساختمان جدید مستقر شده‌اند.

وی بیان داشت: امیدواریم تا پایان سال آینده ساختمان جدید وزارت جهاد کشاورزی به بهره‌برداری کامل برسد.

انتهای پیام/ب

http://fna.ir/BVCXOH


ویدیو مرتبط :
استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش در آینده نزدیک