فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدارس هشت شهر آذربایجان غربی دوشنبه تعطیل شد/آغاز کلاس دانشگاه آزاد ارومیه با تاخیر


مهدی محمدپور شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: فردا مدارس شهرستان های اشنویه، نقده، پیرانشهر، بوکان، مهاباد، سیلوانا و صومای برادوست و انزل در تمامی مقاطع تحصیلی، نواحی یک و دو ارومیه در مقطع ابتدایی و متوسطه اول(راهنمایی)، شهرستان سردشت در مقطع ابتدایی و مدارس روستایی شهرستان تکاب در تمامی مقاطع تعطیل است.
وی اظهار کرد: بقیه مدارس استان همچنان طبق روال عادی روزانه دایر بوده و در صورت تعطیلی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی می شود.
وی ادامه داد: خبر تعطیلی و یا دایر بودن مدارس مناطق مختلف این استان در ساعاتی دیگر اعلام می شود.
همچنین اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه اعلام کرد: به علت بارش برف تمامی فعالیت آموزشی و کلاس های این دانشگاه نیز در ساعت 8.30 تا 10.30 برگزار نمی شود.
به گزارش ایرنا، دمای هوا در آذربایجان غربی از روز پنجشنبه 12 درجه افت داشته است به گونه ای که در 24 ساعت گذشته دمای هوا در شهرستان خوی به 16 درجه سانتیگراد زیر صفر و مرکز استان به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.
بارش خفیف برف که از عصر جمعه در سطح استان آغاز شده، در ارومیه و شهرهای جنوبی استان و برخی شهرهای شمالی همچنان ادامه دارد.
به علت بارش برف و برودت هوا از عصر روز شنبه تمامی معابر و خیابان های سطح شهر ارومیه لغزنده بوده و بارش پراکنده اختلالاتی را در تردد داخل و بین شهری ایجاد کرده است.
به علت لغزنده بودن محورهای مواصلاتی و درون شهری استان مسئولان راهنمایی و رانندگی نیز مردم استان را به پرهیز از سفرهای غیر ضروری توصیه کرده اند.
7125/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معرفی استان زیبای آذربایجان غربی و شهر ارومیه