ماجرای کارمند بانک که در ایام نوروز 95 میلیاردر شد+جزییات


 ساعت 13 ،‌ شانزدهم فرودین ماه عوامل گشت کلانتری 127 نارمک حسب اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر دستگیری فرد جاعل اسناد و مدارک بانکی به یکی از بانکهای محدوده میدان هفت حوض مراجعه و اقدام به بررسی موضوع کردند.

پس از حضور ماموران در محل فردی به نام "جمال" که خود را نماینده حقوقی بانک معرفی نمود و به نیرو‌های انتظامی اظهار داشت: یکی از کارمندان شعبه به نام "مراد" با توجه با اسناد و مدارک موجود از تاریخ 29 بهمن ماه تا کنون تعداد 16 فقره چک رمز دار بانکی مشتریان را که جمعاً به مبلغ 700میلیون تومان می باشد را جعل نموده و پس از اینکه به حساب مشتری واریز می کرده مجددا با دستکاری به حساب فردی به هویت "محسن"  واریز و آن مبلغ را برای استفاده شخصی خود برداشت می کرده است.

وی افز.د:  عوامل بانک متوجه این موضوع شده و با حضور بازرسین موضوع بررسی و مشخص گردیده است و خود فرد هم به این موضوع اقرار و اعتراف دارد.

سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌گفت: به دنبال این موضع ماموران بلافاصله  متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند و در این خصوص پرونده ای تشکیل و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
جزییات ماجرای خودکشی "پریناز خسروانی" کارمند هتل تارا