مک پاستا بهترین سایت صنایع‌غذایی ایران شد


در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که در کتابخانه ملی برگزار شد، سایت مک پاستا در گروه صنایع‌غذایی در میان پنج وب‌سایت منتخب داوران، موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مک پاستا وب‌سایتی فعال در زمینه معرفی محصولات پاستا و اسپاگتی است که خدمات آن مطابق با اهداف بازاریابی و تبلیغات محصولات مک برای موبایل و وب باز طراحی شده و البته بخشی از برنامه‌های بازاریابی دیجیتال مک در سال ٩٣ نیز بوده است.

به همین منظور و در راستای استراتژی برندینگ مک و متناسب با مخاطب‌شناسی مصرف‌کنندگان نهایی به‌طور پیوسته و هدفمند به تولید محتوای غنی پرداخته که در نهایت بازخورد مثبتی در رسانه‌های اجتماعی مک داشته است. همچنین در گوگل صفحات نخست به کلیدواژه‌های اصلی این برند اختصاص دارد.

افزایش آگاهی از برند و ارتباط مؤثر با مشتریان از نتایج سال ٩٣ در رسانه‌های اجتماعی مک به شمار می‌رود. همچنین از بخش‌های پرطرفدار این سایت می‌توان به بخش مجله پاستا اشاره کرد که در آن به انواع روش‌های پخت پاستا و اسپاگتی، آشنایی با سرآشپزهای بین‌المللی و دور دنیا با پاستا اشاره دارد.

در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که روز سه‌شنبه 3 اسفندماه در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد، 15 هزار وب‌سایت و 3 هزار و 500 اپلیکیشن موبایل در 4 گروه وب و 13 گروه موبایل به رقابت پرداختند که پس از انتخاب و رای مردمی، و‌ب‌سایت مک‌پاستا موفق به کسب رتبه برتر در بخش صنایع غذایی از نگاه داوران شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره وب امسال می‌توانند به سایت جشنواره و برای بازدید از سایت مک‌پاستا متعلق به شرکت تولید موادغذایی خوشنام به این آدرس مراجعه کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
وب سایت ایران مک