ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پُر کردند/ اشک‌های بازیکن راه‌‌آهن پس از تشویق


هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پُر کردند/ اشک‌های بازیکن راه‌‌آهن پس از تشویقتسنیم/ ورزشگاه آزادی دیگر جایی برای حضور تماشاگران دیدار پرسپولیس و راه‌آهن ندارد.
در فاصله یک ساعت و نیم مانده به دیدار پرسپولیس و راه‌آهن ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد و هواداران پرسپولیس برای تشویق تیمشان در ورزشگاه حاضر شده‌اند.
*تماشاگران همچنان با شور و هیجان خاصی تیم محبوب‌شان را تشویق می‌کنند و شعار قهرمانی سر می‌دهند.
*هواداران زیادی بیرون ورزشگاه حضور دارند که در حال ورود به داخل ورزشگاه و مستقر شدن روی سکوها هستند.
*طرح موزاییکی «پرسپولیس» که روبه‌روی جایگاه طراحی شده، چند بار روی سکوها اجرا شد تا هنگام برگزاری بازی نظم و هماهنگی داشته باشد.
*سکوی اهدای جام قهرمانی همچنان کنار زمین در حال آماده شدن است.
*اتوبوس تیم راه‌آهن ساعت 16:20 وارد ورزشگاه شد که بازیکنان این تیم قبل از رفتن به رختکن وارد زمین شدند. در این لحظه هواداران با سر و صدای زیادی از بازیکنان راه‌آهن استقبال کردند.
* قرار است وزیر بهداشت و وزیر ورزش با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.
*بهادر عبدی، بازیکن پیشین پرسپولیس و مهرداد محمدی، هافبک راه‌آهن که اعلام کرده پرسپولیس است، از سوی هواداران تشویق شدند. عبدی که اکنون کاپیتان راه‌آهن است پس از تشویق شدن توسط هواداران پرسپولیس احساسی شد و گریه کرد.
این دیدار ساعت 18 آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
تشویق هواداران نساجی در ورزشگاه صنایع دفاع تهران