ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اخباری: پرتاب نارنجک کار قشنگی نبود


اخباری: پرتاب نارنجک کار قشنگی نبودفارس/ درواز‌ه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در لیگ برتر هم مثل آسیا خوب بازی می‌کنیم و عملکردمان مقابل پرسپولیس و سپاهان این مسئله را ثابت می‌کند.
محمدرضا اخباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوب و جانداری را از سوی دو تیم مشاهده کردیم و کیفیت مسابقه بسیار بالا بود. هر دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند و حاضران در ورزشگاه از دیدن مسابقه لذت بردند.
وی در مورد اینکه آیا پرتاب نارنجک‌ها تمرکز بازیکنان را بر هم نزد عنوان کرد: متاسفانه پرتاب نارنجک از سوی هواداران کار قشنگی نبود اما از طرف دیگر باید به این مسئله اشاره کنم که از حضور آن همه هوادار در ورزشگاه لذت بردم و وقتی بعد از مدت‌ها در استادیوم پر از هوادار بازی کردم این مسئله برایم جذاب بود و باعث شد هواداران هم لذت ببرند.
گلر تراکتورسازی در مورد اینکه اگر تیمش در بازی با پرسپولیس برنده می‌شد می‌توانست مدعی کسب قهرمانی و سهمیه باشد و آیا هنوز این شانس را برای تیمش متصور است، تصریح کرد: صددرصد اگر برنده می‌شدیم شانس‌مان برای کسب سهمیه و قهرمانی بسیار بالا می‌رفت و این موضوع به ما خیلی کمک می‌کرد. بازیکنان تلاش‌شان را کردند تا سه امتیاز این بازی 6 امتیازی را بگیریم ولی نشد. بازی‌های حساس دیگر هم در پیش هستند. امیدواریم که بتوانیم با کسب امتیازات پیش رو به موفقیت برسیم.
اخباری در پاسخ به این سوال که چرا تیمش ضرب و آهنگ لیگ قهرمانان را در لیگ برتر ندارد، گفت: اجازه بدهید قانع نشوم. ما اتفاقا در لیگ برتر خیلی خوب کار می‌کنیم. مقابل پرسپولیس اگر توپ دقیقه نود ما به گل تبدیل می‌شد سه امتیاز برای ما بود. مقابل سپاهان هم که دیدید چقدر خوب کار کردیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و در هر مسابقه‌‌ای که به میدان می‌رویم میتوانیم برنده شویم.
وی در مورد اینکه در دو بازی تیمش در آسیا دروازه را بسته نگه داشته است، عنوان کرد: از این بابت خیلی خوشحالم. در آسیا سطح مسابقات بسیار بالاست. واقعا اینکه بخواهیم دروازه را بسته نگه داریم کار سختی است و کل تیم در این مورد تلاش می‌کنند. خوشبختانه در دو بازی اول این اتفاق افتاده و امیدواریم در بازی‌های آینده هم با تمرکز بیشتر مانع از گشودن دروازه شویم.
اخباری در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند به مرحله بعد صعود کند، گفت: بازی پیش رو مقابل پاختاکور تاثیر زیادی در این مورد دارد. این دیدار خیلی مهم است و اگر بتوانیم در آن پیروز شویم شرایط ما خیلی بهتر خواهد شد و شانس ما بالا می‌رود.
گلر تراکتورسازی در مورد دیدار مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر گفت: فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر اوج گرفته و تیم بسیار قوی است. بازی‌های آخر این تیم را دیده‌ام و می‌دانم شرایط خوبی دارم. امیدوارم بتوانیم روند موفقیت آنها را قطع کنیم.
وی در مورد اینکه مهرداد طهماسبی که در نیم‌فصل اول به عنوان گلر کنار او بود کنار رفته است، عنوان کرد: از اینکه طهماسبی و مهرداد بایرامی را می‌بینم خیلی خوشحالم و آنها هم‌تیمی‌های خوبی بودند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
میدان پرتاب نارنجک(برگشت نارنجک) دیدنی