گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



بازارها در نوروز 95 کنترل شد


ارزیابی استان ها در پایان سفرهای نوروزی سبب رفع مشکلات و رونق گردشگری می شود.

"معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت"

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ محمدرضا فیاض اظهار داشت: گردشگری رابطه نزدیکی با عرضه و تقاضا دارد و اگر اقداماتی که در این حوزه صورت گرفته مورد ارزیابی قرار گیرد، صرف نظر از شناسایی مشکلات، بستر مناسب برای رفع این موانع با همکاری دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر فراهم می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به ارزیابی های صورت گرفته از کنترل بازار خرید اقلام نوروزی و مورد نیاز گردشگران، گفت: نظارت بر بازار و کنترل آن یکی از اقدام های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در این ارتباط در سطح استان های کشور ناظرانی بر بازار اقلام مورد نیاز مردم و گردشگران نظارت دارند و گزارش هایی از شرایط موجود در بازار این ایام ارائه می دهند.

فیاض خودارزیابی را یک ضرورت در حوزه کنترل بازار برشمرد و افزود: باید به سمتی گام برداریم که کسبه و تجار با خودارزیابی، کنترل بازار را بر عهده بگیرند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه نقش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر را در فراهم کردن شرایط مناسب سفر مهم و ضروری دانست و افزود: در حال حاضر 18 دستگاه و نهاد اجرایی عضو این ستاد هستند اما با توجه به گستردگی حوزه سفر و درگیری تعداد قابل توجهی از دستگاه ها و نهادها، می توان تعداد این دستگاه ها را اضافه کرد تا بتوان مشکلات حوزه گردشگری را جامع تر رصد و برطرف کرد.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
کلاه قرمزی نوروز 95 نمی آید