سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شکایت جدید اپل از نقض پتنت هایش در محصولات قدیمی سامسونگ


شکایت جدید اپل از نقض پتنت هایش در محصولات قدیمی سامسونگ

به نظر می رسد که مجادله اپل و سامسونگ بر سر پتنت ها هیچ پایانی ندارد. تقریباْ هفته ای نیست که خبر جدیدی از دعاوی حقوقی دو طرف به گوش نرسد.

امروز خبر رسیده که اپل دادخواست تازه ای را برای افزایش ۱۷۹ میلیون دلاری غرامت سامسونگ به دادگاه ارائه داده است. در این دادخواست اپل مدعیست سامسونگ می بایست برای نقض پتنت های متعدد طراحی در محصولات قدیمی خود چون مدل های مختلف Galaxy S2، خسارت بپردازد. آن طور که به نظر می رسد دادگاه نیز این ادعای تازه را قابل رسیدگی می داند و قرار است در آینده جلسات رسیدگی به آن تشکیل شود.

چند سالی هست که دادگاه های مختلف در سرتاسر دنیا مشغول رسیدگی به شکایات اپل از سامسونگ و بلعکس هستند. در سال ۲۰۱۲ بود که اپل توانست بالاخره ادعای خود را به اثبات رسانده و دادگاه را مجاب به تعیین غرامت ۹۳۰ میلیون دلاری بر علیه سامسونگ کند، اما فرجام خواهی های متعدد کرده ای ها و رفت و آمدهای فراوان بالاخره به واریز ۵۴۸ میلیون دلار از این غرامت در اوایل ماه جاری منجر شد.

اهالی کوپرتینو اما دست بردار نبودند و دادخواست تازه ای در خصوص نقض پتنت ها در محصولات جدید سامسونگ تسلیم دادگاه کردند، اما دادگاه آن را وارد ندانست. بنابراین حالا اپل با ارائه دادخواستی تازه می خواهد هر طور که شده مبلغ دریافتی از رقیب کره ای خود را افزایش دهد.

منبع: engadget

برچسب‌ها:دادگاه اپل سامسونگشکایت اپلنقض پتنت

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: جریمه 506 میلیون دلاری اپل به دلیل نقض پتنت‬‎