تمامی خودروهای تولیدی ایران خودرو در فهرست تسهیلات 25 میلیون تومانی


معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو کلیه گروه خودروهای ایران خودرو را مشمول طرح وام 25 میلیونی اعلام کرد.

تمامی خودروهای تولیدی ایران خودرو در فهرست تسهیلات 25 میلیون تومانی

مصطفی خان کرمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه فرآیند اجرایی ثبت نام از کلیه متقاضیان خرید خودرو از طریق اعطای وام 25 میلیون تومانی از امروز در سراسر کشور از سوی نمایندگی‌های رسمی ایران خودرو انجام می‌شود گفت: تمامی مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های ایران خودرو که بیش از 800 نمایندگی در سراسر کشور است، اقدام به خرید خودرو در قالب طرح 25 میلیون تومان ‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح کلیه خودروهای گروه ایران خودرو مشمول اعطای تسهیلات برای خرید هستند، گفت: خودروهای گروه 206، 405، سمند، گروه تندر دستی و اتوماتیک، آریسان، وانت پیکاب، رانا، دنا و پارس سال از جمله خودروهای مشخص شده در لیست خرید از طریق دریافت تسهیلات بانکی هستند.

خان کرمی همچنین با تأکید بر اینکه 20 درصد از مبلغ قیمت خودروهای درخواستی توسط متقاضیان باید پیش پرداخت شود، اظهار کرد: واریز وجه تعیین شده به صورت اینترنتی به حساب شرکت ایران خودرو واریز می‌گردد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه 80 درصد از قیمت خودروی درخواستی تا سقف 25 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، گفت: مدت بازپرداخت اقساط به انتخاب مشتری می‌تواند یک ساله، سه ساله تا چهار ساله باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عرضه خودرو با تسهیلات 25 میلیون تومانی رسما متوقف شد