سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مصرف شیشه در مترو تهران + عکس


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، یک ماه پیش بود که خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان «دستفروشانی که بوی مواد می‌دهند/ تجارت زیر زمینی مواد مخدر در تونل‌های 160 کیلومتری» نسبت به توزیع موادمخدر در تونل‌های مترو و در میان مسافران هشدار داده بود.

در این گزارش ذکر شده بود که عده‌ای از دستفروشان اقدام به خرده فروشی کرده و عده‌ای نیز موادمخدر را در اوزان سنگینتر با استفاده از این وسیله حمل و نقل عمومی جابجا می‌کنند.

علیرضا جزینی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز با اعلام کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در مترو تهران گفت: طی هفته گذشته در مترو فردی با همکاری چند نفر در حال توزیع مواد مخدر بودند که دستگیر شدند.

جزینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان توزیع مواد مخدر سیال است و هر جایی می تواند محل توزیع مواد مخدر باشد به همین دلیل در دستگیری این افراد به ایستگاه خاصی اشاره نشده است، چون توزیع کنندگان مواد مخدر در صورت احساس هر گونه خطر بلافاصله جا به جا می‌شوند.

اکنون متأسفانه جلوه دیگری از اعتیاد و موادمخدر را در مترو شاهد هستیم و می‌بینیم که معتادان به راحتی پایپ را زیر فندک می‌گیرند و شیشه می‌کشند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استعمال شیشه در مترو تهران !