علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سارقان درکمین گوشی‌های گران قیمت/از ماموران کارت شناسایی بخواهید


به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی محمدیان افزود: بسیاری از خریداران تلفن های همراه سرقتی اتباع افغان هستند که این گوشی ها را  از کشور خارج می کنند و در خارج از مرزهای ایران به فروش می رسانند. همین ترانزیت غیرقانونی هم باعث می‌شود برخی از گوشی های سرقتی هیچ وقت پیدا نشوند.

وی با اشاره به دستگیری دو باند بزرگ سرقت گوشی های تلفن همراه که با رهبری افاغنه اداره می شدند گفت: موبایل قاپ‌ها در کمین عابرانی هستند که بدون توجه به اطرافشان مشغول صحبت با تلفن همراه هستند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه بیشتر زورگیری های پایتخت را سرقت تلفن همراه گران قیمت تشیک می‌دهد، افزود: شهروندان می توانند با رعایت ابتدایی ترین مسائل امنیتی و توجه به اطراف از سرقت تلفن همراه جلوگیری کنند. افراد وقتی با تلفن همراه صحبت می کنند باید حواسشان به اطراف و رفتار شهروندانی که در کنارشان قرار دارند، باشد.

محمدیان درخصوص سرقت و اخاذی تحت پوشش مامور پلیس گفت: اگر فردی با مراجعه به شما ادعا کرد مامور پلیس است و می خواهد همراه او بروید از این کار خودداری کرده و ابتدا کارت شناسایی او را بررسی کنید. اگر هنوز هم شک داشتید می توانید با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و منتظر بمانید تا گشت پلیس سر برسد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس برای ورود به حریم خصوصی افراد و خانه ها علاوه بر کارت شناسایی باید حکم قضایی نیز داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
دزدیدن گوشی گران قیمت....