ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



در رقابت با حریفان کوتاه نمی‌آییم/ دیدار با نفت سخت و نزدیک خواهد بود


محمد کسایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری اراک اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند. بچه‌ها زحماتی زیادی می‌کشند و انسجام تیمی‌مان خوب است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در مسیر درستی حرکت می‌کنیم و می خواهیم همین روند فعلی را ادامه دهیم. حتما می‌توانیم شرایط بهتری را هم ایجاد کنیم و از رقابت با حریفان‌مان کوتاه نمی‌آییم. تماشاگران و مسئولان باشگاه نیز حمایت‌های خوبی دارند و از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک با اشاره به شرایط حامد آفاق عنوان کرد: آفاق بازیکن با تجربه و خوب است و در دفاع و انسجام تیمی نقش زیادی دارد و شوت‌های سه امتیازی او هم همیشه موثر بوده است.

کسایی‌پور در مورد بازی هفته دوازدهم مقابل نفت آبادان گفت: برای هر دو تیم بازی بسیار سختی خواهد بود و از شرایط آنها هم اطلاع داریم. قطعا برای برد به میدان می‌رویم و می‌خواهیم وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. آبادانی‌ها تیم هماهنگی دارند و فکر می‌کنم جدال تیم‌های دوم و چهارم جدول تماشایی و نزدیک خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از بازیکنان خاجی تیمم رضایت دارم، گفت: دو بازیکن ما تاکنون شرایط خوبی داشته‌‌اند، اما باز هم نیاز به هماهنگی بیشتر دارند.

به گزارش فارس، دیدار نفت آبادان و شهرداری اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال فردا در آبادان برگزار می‌شود. آبادانی‌ها در حال حاضر رتبه دوم جدول را در اختیار دارند و شهرداری اراک چهارم است.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/QXCZJZ


ویدیو مرتبط :
خلاصه دیدار نفت مسجدسلیمان و نفت تهران