سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



طرح دیدگاه‌های مدیران پرستاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی با وزیر بهداشت


سلامت نیوز:مدیران پرستاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور نشستی را با وزیر بهداشت، معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه برگزار کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در این نشست تعدادی از مدیران پرستاری دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

در بخش دیگری از این نشست، مدیران پرستاری دانشگاه ها و دانشکده ها علوم پزشکی کشور به دلیل حمایت های دکتر هاشمی از حوزه پرستاری، با تقدیم تابلو فرش از وی تجلیل و قدردانی کردند. همچنین یکی از بیماران تالاسمی از زاهدان با قرائت دل نوشته‌ای از اجرای طرح تحول سلامت و سفرهای متعدد دکتر هاشمی به استان سیستان و بلوچستان تشکر و هدایایی را به وزیر بهداشت اهدا کرد.

در بخش پایانی این نشست با اهدای لوح از تلاش های چند تن از معاونین و مدیران ارشد از جمله دکتر حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر کشاورز مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی، دکتر زارع نژاد مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، دکتر توکلی رییس مرکز حراست، دکتر ماهر معاون فنی و برنامه ریزی معاونت درمان، دکتر ماهی سرپرست اداره کل منابع انسانی، دکتر پریدار مدیر کل خدمات پشتیبانی و رفاهی و مهندس معنوی رییس اداره سیاستگذاری تعرفه تقدیر شد.


ویدیو مرتبط :
وقتی‌ آمریکایی‌ها سعی‌ میکنند ایرانی‌ باشند!