سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرار بزرگ؛ معرفی بازی Smash Bandits Racing


فرار بزرگ؛ معرفی بازی Smash Bandits Racing

رانندگی صحیح، قانونی و با سرعت مطمئنه کار لذت بخشی است، اما لذتش دوام ندارد. درون همه ما رانندگان آرام و مطیع قانون، راننده ای دیوانه و عاشق سرعت پنهان شده که عطش سیری ناپذیری برای فشردن پدال گاز دارد؛ شاید به همین خاطر بوده که بازی هایی مثل برن آوت و جی تی ای حسابی میان گیمرها گل کرده اند.

سازندگان Smash Bandits Racing به خوبی این نکته را می دانسته اند، برای همین با ارائه یک عنوان مسابقه ای ناب و مملو از صحنه های اکشن کوشیده اند تا عطش راننده یاغی درون شما را سیراب کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

طرفداران برن آوت مطمئنا عاشق این بازی می شوند. در SBR فقط و فقط باید روی دو هدف تمرکز کنید: از پلیس ها بگریزید و تا می توانید به دنیای اطرافتان خسارت وارد کنید. هر چقدر این گریز را کش بدهید و خرابی بیشتری به بار بیاورید، لول آپ می شوید و پول بیشتری به دست خواهید آورد.

Smash Bandits Racing 2

پلیس های SBR واقعا سمج اند و به ماشین، تانک و هلیکوپتر برای توقف شما متوسل می شوند. اما با کسب پول و ارتقای ماشین باید حداکثر تلاشتان بر این باشد که گیرشان نیفتید و این گریز را تا جایی که می توانید ادامه دهید.

SBR سیستم کنترل منحصر به فردی دارد. برای فرمان دادن به ماشین باید انگشتتان را به حالت کمانی پشت سپر عقب بکشید که همین شیوه، تسلط بالایی بر بازی در صحنه های شلوغ و پرجزئیات برایتان به ارمغان می آورد. وقتی به معابر مسدود شده توسط نیروهای پلیس می رسید، بازی به حالت صحنه آهسته درمی آید و می توانید با یک پرش لذت بخش و سینمایی از این قسمت بگریزید.

تعقیب و گریز در SBR فقط محدود به جاده ها نیست. گاهی اوقات می توانید با قایق دل به دریا بزنید و حالا نیروی دریایی پلیس را دست به سر کنید. جزئیات گرافیکی بازی چه در جاده و چه در محیط دریا بسیار بالاست و دست کمی از عناوین کنسول های دستی ندارد؛ انفجارهای باشکوه و تخریب پذیری بالای محیط هم مطمئنا شما را شگفت زده خواهند کرد.

SBR به صورت رایگان عرضه شده ولی جز بازی های فریمیوم طبقه بندی می شود؛ بدین معنی که پس از 5 بار دستگیری برای ادامه ناچار به پرداخت درون برنامه ای می شوید. از این بابت مشکلی نیست چرا که پیرو قرارداد رسمی کافه بازار با ناشر بازی می توانید پرداخت درون برنامه ای را به صورت ریالی انجام دهید. این بازی خوش گرافیک و جذاب را می توانید در هر سه پلتفرم iOS، اندروید و ویندوزفون تجربه کنید.

Smash Bandits Racing Smash Bandits Racing قیمت : رایگان سازنده : Hutch Games Ltd سیستم عامل : iOS، اندروید و ویندوزفون حجم : 243 / 197 / 198 مگابایت

برچسب‌ها:Smash Bandits Racingبازی های مسابقه ایدانلود اپلیکیشن اندرویددانلود بازی iOSدانلود بازی Smash Bandits Racingدانلود بازی آیفوندانلود بازی اندرویددانلود بازی ویندوزفون

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
اندسافت-بازی Smash Bandits Racing