ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شعبانیان: از نظر فنی بازخوردی از مایدا ندیدم/ رشیدی تیم گاز را به خوبی مدیریت کرد


میترا شعبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضور مایدا چیچیچ سرمربی خارجی والیبال بانوان گفت: او در رده پایه در کشور خودش موفق بوده اما همان‌طور که می‌دانید روحیه نوجوانان با بزرگسالان متفاوت است. حالا باید ببینیم او می‌تواند با بزرگسالان کار کند یا نه. او از نظر اخلاقی شخص موجهی است اما از نظر فنی بازخوردی از او ندیده‌ام در درازمدت این موضوع مشخص می‌شود.

وی افزود: میرسپاسی نایب رئیس بانوان به من پیشنهاد کرد تا در کنار مایدا کار کنم اما خودم گفتم بهتر است در این خصوص از بازیکنانی مانند زهرا واحدی و نیلوفر رشیدی که حالا در تیم ملی نیستند استفاده کنند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان درباره اینکه ارزیابی‌تان از لیگ امسال چطور بود، خاطرنشان کرد: سه تیم بیشترین مهره‌ها را داشتند فکر می‌کنم خیلی از بازیکنان خوب بازی نکردند اما نباید برای انتخاب بهترین بازیکن فقط عملکرد فنی را در نظر بگیریم. بلکه از نظر اخلاقی مهم است که بازیکنان چگونه رفتار کردند. اگر بخواهم بهترین بازیکن را معرفی کنم از نیلوفر رشیدی یاد می‌کنم که بهترین عملکرد را در تیم گاز داشت و بازیکنان را به خوبی مدیریت کرد او به بازیکنان این تیم اعتماد به نفس دارد.

شعبانیان افزود: امیدوارم سال آینده هیچ تیمی را در لیگ بانوان نداشته باشیم که به خاطر انحلال یک تیم دیگر تقویت شده باشند تیم‌ها باید از داشته‌هایشان استفاده کنند نه اینکه با منحل شدن یک تیم خودشان را تقویت کنند اگر بازیکنان ملی در همه تیم‌ها تقسیم شوند در این صورت می‌توان عملکرد مربیان و بازیکنان را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
مدیریت عملیات مبانی مدیریت اسناد (تنظیم پرونده های اداری، فنی، آموزشی و پزشکی) م