سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ سقوط بولدزر از ارتفاع 100 متری کوه در نایین/ راننده سالم است


حوادث/ سقوط بولدزر از ارتفاع 100 متری کوه در نایین/ راننده سالم استمیزان/ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: صبح امروز یک دستگاه بولدزر در انجیل انارک، از بالای کوه سقوط کرد.

ابراهیم عادل زاده تصریح کرد: صبح امروز یک دستگاه بولدزر که در معدن درانجیل انارک مشغول فعالیت بود، از بالای کوه و از ارتفاع تقریبی ۱۰۰ متر سقوط کرد.
وی با اشاره به سقوط این بولدزر حین انجام فعالیت، گفت: به درخواست آتش نشانی، یک تیم از پایگاه امدادونجات بین شهری انارک شامل4 نجاتگر، یک آمبولانس و تجهیزات کامل پنوماتیک و هیدرولیک به محل حادثه اعزام شد.
عادل زاده با بیان اینکه این بولدوزر در شیب تند 130 درجه کوه دچار حادثه شده، افزود: پس از انجام اقدامات اولیه امدادی راننده مجروح به مرکز درمانی انارک منتقل شد.
به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین، علت حادثه هنوز گزارش نشده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
تست بیسیم تیت در سقوط از ارتفاع 100 متری